بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

دخترکم

1390/7/22 22:14
نویسنده : فائقه
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختر کوچولو تو راستی راستی دختر مائی؟

 

من و بابائی ؟

 

باورم نمیشه هر بار نگات میکنم واقعا تعجب میکنم

با دقت نگات میکنم شبیه حسینی ولی چشات شبیه منه

این معجزه نیست؟

 

خدایا ازت ممنونم و اعتراف میکنم که باورم نمیشد که این معجزه همه زندگیم بشه

 

همه زندگی یعنی صبح و ظهر و شب

 

بدون تعطیلی بدون انتظار

 

همه مامانا اینطورین ،میدونم ولی اصلا کار کمی نیست

 

بعد از 8 سال زندگی مشترک من و حسین عادت به زندگی ای کرده بودیم که توش هیچ محدودیتی نبود

 

با دوستامون بیرون میرفتیم

مسافرت

شام بیرون

شمال شمال شمال

غذای من که فقط ماست و میوه بود به خاطر دل دردای شما تغییر کرده

 

تو فعلا جای همهشونی و کی میتونه راضی نباشه

 

اخه تو همه زندگیمونی     

 

 همه زندگی شاد و خوشبخت بزرگ شو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاشق باران
25 مهر 90 12:09
حقیقتا داشتن فرزند بزرگ ترین نعمت خداست
خداروشکر
امیدوارم همیشه شاد باشید


داشتن فرزند سالم ،خدایا شکر
ممنون که به ما سر زدین
نی نی توپولی
5 آبان 90 1:02
سلام فائقه جون چطوره حس مادری؟؟؟؟؟؟ سختیش 6 ماه اوله...بعدش وقت برا خودت بیشتر دارید به هر لحاظ شیرینه