بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

باران داره میاااااااااااااااد

1391/5/11 16:38
نویسنده : فائقه
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه پارسال همچین روزی چنین مطلبی نوشتم

فردا صبح قرار بود باران دنیا بیاد و من امروز رفتم آرایشگاه موهامو بافتم و ناخنمو دیزاین کردم ساعت 6 آخرین شام بدون بارانم خوردم

صبح ساعت 4:30بیدار شدیمو داشتیم آماده میشدیم که کم کم دلم درد گرفت به بابایی گفتم و بابایی گفت از استرسه ولی انگار خیلی درد دارم

باید میرفتیم دنبال مامان بزرگی تو راه کیسه آبم پاره شد و درد شروع شد

بدون خداحافظی رفتم تو اتاق و 4 ساعت درد کشیدم  تا دکتر بیاد وحشتناک بود

وقتی داشتم میرفتم اتاق عمل حسینو دیدم بیچاره داشت سکته میکرد منم که دید دارم درد میکشم حالش بدتر شد

تو اتاق عمل داشتم از هوش میرفتم و به دارو هم حساسیت دادم

همش سرفه میکردم تاااااااااااااااااااااااااااااااا

صدای بارانم اومد

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که زیباترین صدای دنیا بود

 

امشب شب تولدته عاشقتیم هر روزم بیشتر عاشقت میشیم

به قول خودت عجیجمممممممممممم

هزاران هزار بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ماما بهی
11 مرداد 91 22:29
تولد مبارک باران جون به این مامانت بگو زود زود بیاد اینجا وبه مام بسرررررررررررررر


باشه خاله به مامانم میگم
فائزه
15 مرداد 91 14:17
ماشالله به این همه عشق مادری. گوارای وجودتون.


مرسی عزیزم
مامان گیسو جون
17 مرداد 91 11:52
تولدت مبارک باران نازم
الهی 120 سالگی رو جشن بگیری گلم
دوستتون دارممممممممممم


مرسی خاله تولد گیسو مونم مبارک ایشالا با هم 120 ساله شن
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:14
سلام دوستان گلم...
خبر خبر خبرخوش...
سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد...
عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم....
,,\!!!/,,
;" . _ . ";
( @ )
> <





واییییییییییییی الان میام
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:18

.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


الهه مامان روشا جون
24 مرداد 91 4:27
سلام عزیزم تولدت مبارک.ایشالا 120 ساله بشی و در کنار مامان وبابای عزیزت زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید


مرسی خاله جون ****
مامان علی مرتضی
26 مرداد 91 11:07
سلام فائقه جان خوبید؟بیشتر از یک سال از دوستیمون میگذره اونموقع هنوز باران تو دلت بود انشالله 1000000000000000سال عمر با عزت داشته باشه خدا حفظش کنه چندباره میام ولی دیر به دیر آپ میکنی عکسای تولد بارانی رو بزار دیگه دلمون آب شد


دوست خوب خوب و مهربونم مرسی از تبریک قشنگت همه نینی ها ایشاله عمر با عزت داشته باشن ،راستش باران خیلی زود رنج و بهانه گیر شده منم اوقات بیکاریم خییلی کم شده عکسا رو به زودی با مطلب میزارم
ساراکوچولو
27 مرداد 91 22:34
سلام ممنون...این عکس من بعد شش روز از تولد سارا گرفتم وگوشی من خیلی نزدیک گرفته عکسشو...البته درآینده از عکسهای روز اول تولدش تا آخرین عکسش میزارم براتون ..بای


منتظریم
عاشق باران
29 مرداد 91 18:22
تولدت مبارک باران جون


مرسی خالم