بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

طعم ورود به ماه 3

1390/7/17 15:17
نویسنده : فائقه
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

 

خیلی دلم تنگ میشه که بیام به وبلاگا سر بزنم ولی مجبورم ساعتهایی که بارانم میخوابه به خواب و غذام و خونه برسم

 

خیلی جولوی خودمو میگیرم که نیام نینی وبلاگ  :)

 

باران خانم داره بزرگ میشه امروز یه صدای جدید در اورد خیلی هیجان زده شدم مثل قان و قون و با یه صدای بلند منو نگاه کرد و  انگار باهام حرف زد

 

زود به مامانم زنگ زدمو گفتم مامانم گفت پس وقتی بگه مامان چی کار میکنی ؟راست میگه ها   :)

 

عاشقتم باراننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم

 

 

 

 

راستی دخترکم واکسن 2 ماهگیشم زد

 

وای که چقدر گریه کرد   من و بابائی کلی غصه خوردیم بارانم خدا کنه هیج وقت غصه تو نبینیم

 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عاشق باران
18 مهر 90 0:49



mamani helena
18 مهر 90 11:02
salam azizam mashala che naze in niniton khoda hefzesh kone .


مرسی عزیزم هلنا جونمم خیلی نازه خدا همه نینی ها رو برامون حفظ کنه
مامان ریحانا
19 مهر 90 10:14
سلام مرسی از پیام تبریکتون


مامان علی مرتضی
19 مهر 90 10:33
سلام خوبی فائقه جون الهی فدای نی نیت بشم ماشالله خوب داره رشد میکنه منم همه ی کارایی که علی مرتضی برای اولین بار انجام میده کلی ذوق میکنم


khoda kone hamishe salem bashano maroo khoshhal konan


کاکل زری یا ناز پری
19 مهر 90 10:51
عزیز دلم باران خانم ماشاالله هزار ماشاالله خیلی نازو خوشکله خدا حفظش کنه خوشحالم کردی سر زدی عزیزم


mer30 azizam
مامان امیر علی
19 مهر 90 12:36
وای وای وای چه عکسهایی ماشاله چه زود بزرگ شدی .عروس بشی باران جون .دوست داریم .6 ماه اول کمی سخته .خوب می شه .

mer30 khale joonam
مامان ساناز
19 مهر 90 15:22
قربونت برم چقدر نازه عكسات حسابي دلم برات تنگوليد راستي قالب جديد مباركككك

عاشقتممممممممممممم باران جونم


ایشالا همیشه برامون زنده باشی خاله جونم**********
مامان نی نی گولو
20 مهر 90 11:31
سلام ناناز خاله
ورودت به ماه سوم زندگی رو تبریک می گم نازشو برم کم کم داره واسه خودش خانمی می شه هر روزم ملوس تر می شه گل خالهمواظب خودت باش عزیزم


مرسی خاله جونم
مامان نريمان
20 مهر 90 21:21
سلام به مامان خستگي ناپذير باران و دختر نازش
ماشا... چه زود بزرگ شده
چه عكسهاي نازي گرفتين از دخمليتون
تا 6 ماهگي هر روز يه مدلي ميشن بچه ها
خاطراتي كه كمتر تو زندگي تكرار ميشن
ببوسين باران جان رو

مرسی عزیزم شما همیشه به من و باران لطف دارین
مامان امیر علی
22 مهر 90 1:21
زود می گذره نگران نباش


واقعا چرا همیشه میخوایم زود بگذره امروز همون دیروزیه که ارزوشو داشتیم مگه نه
نی نی توپولی
22 مهر 90 15:27
دخمل گلمون عسیس دلمون چطوره؟


ما خوبیم شماچطورین
خاطره مامان بردیا
26 مهر 90 17:20
وای چه دخمل نازی نگران واکسن نباش... واکسن های بعدی کمتر اذیت می شه انشاءاله..


مرسی عزیزم
مامان امیر علی
2 آبان 90 12:30
مامان جدید با نی نی داری چه می کنی ؟ماشاله بزرگ شدا .دیگه باید عروسش کنی بوس


نینی داریییییییییییییی
دیگه نگو
یه درصد فکر کن بعد این همه بد بختی عروسش کنم