بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

سرمون خیلی شلوغه

1390/6/31 20:56
نویسنده : فائقه
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها، فکر نمی کردیم انقد سرمون شلوغ بشه.

باران کلی بزرگ شده اما هنوز به نظم نیفته، ساعت خاصی خواب و بیدار نیست. ضمنا انگار کمی هم بغلی شده. من نمی تونم ساعت خاصی رو برای خودم داشته باشم به خاطر همین امروز با کمک خاله جونش امروز براتون مطلب می ذارم.

باران خیلی شیطونه، از حالا میگه همش پیش من بشین و باهام بازی کن و تازه دو هفته ای میشه که شبا بیشتر می خوابه. کلا مامان باران بودن سخته اما خیلی شیرینه

اینا عکسای جدید باران خانومه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نبات کوچولو
31 شهریور 90 21:50
بعضی از مردم به اشتباه فکر می کنند که کلاغ ها سیصد سال عمر می کنند یا خارپشت ها خارهایشان را پرتاب می کنند . در این جا ما به بعضی از این داستان های غیر واقعی و علت غیر واقعی بودن آن ها می پردازیم . منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال)
یاسمن دختراسمانی12ساله
31 شهریور 90 22:41
چه نی نی نازی دارین خاله جووووووون از طرف من ببوسینش یک عالمه!!!


مرسی عزیز دلم بارانم شما رو میبوسه
مامان باران
31 شهریور 90 22:58
سلام بارانی رو ببوسید به ما هم سر بزنید


حتما
غزلک*مامان فسقلی*
3 مهر 90 15:16
وااااااای چه عروسکی شده هزار ماشالله


ممنون عزیزم
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 19:17
سلام گل خاله
ماشاالله واسه خودش خانمی شده


ممنون
تینا
4 مهر 90 16:41
سلام عزیزم بهتره بگی کلا مادر بودن واسه همه خیلی سختو شیرینه چه با نمک شده ببوسش


مرسی تینا جون
ثمين
5 مهر 90 21:05
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php

حتما
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 15:51



عاشق باران
10 مهر 90 19:20
سلام فکر میکنم باید تولد باران جون رو بهتون تبریک بگم درسته که بیش از یک ماه گذشته ولی حالا که برای من بیش از 14 ماه گذشته برای شما هنوز اولش به حساب میاد و هنوز تازه ی تازه است پس تولدش مبارک...
راستی اسم دختر منم بارانه


مرسی که با بارانت به منو باران سر زدی