بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

داریم به اون لحظه نزدیک میشیم

1390/5/9 22:14
نویسنده : فائقه
963 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام :

 

عزیزم داری دیگه واقعا واقعا میای تو بغلم ،گلم یعنـــــــــــــــــــی میشه؟

 

شنبه رفتیم دکتر ،هر چی چونه زدم  9 مرداد بیای دکی قبول نکرد

 

تازه گفت شنبه یعنی 15 مرداد عملت میکنم و دیگه من چونه که اقای دکتر حالم خوب نیست و ... همه

دوستای باران یه هفته است به دنیا اومدن و ...و...

 

که گفت باشه 12 چونه هم نزن

 

خلاصه قراره بی چک و چونه بیای بغلم باورت میشه؟اینو چند بار گفتم چون خورم باورم نمیشه  :)

 

بعد از دکتر رفتم آرایشگاه گلم ازت خواهش کرده بودم که تا نرفتم ارایشگاه نیای

 

موهامو بافتم و اپیلاسیون کردمو و ابرو هم که بر داشته بودم اماده اومدن و اولین دیدارمون شدم

 

 

اولش که موهامو بافتم سرمو که بالا اوردم یهو گفتم این چیه بارانم ببینه میترسه از مامانش

 

بعد خواهش کردم یه مدل دیگه بزنه اونم چون مورد خاص بود قبول کرد و الان خدارو شکر خیلی راضیم

 

تو هم خودتو برای مامان خوشگل کردی؟

 

عاشقتم عاشقتم عاشقتم     خوشگلترین برای مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شازده کوچولو
10 مرداد 90 1:50
سلاااااااااااااااااام
وای خداجونم این روزها توی نی نی وبلاگ چقدر خوش میگذره ، مرسی خداجونم یه عالمه فرشته که دارن نوبتی راهی زمین میشن
خدا رو شکر فائقه جان ، ان شاالله به سلامتی و به راحتی زایمان کنی عزیزم:


مرسی برام دعا کنید بارانم سالم بیاد بغلم همه کوچولوها سالم باشن
مامان روژان و ني ني تو دلش
10 مرداد 90 11:13
اميدوارم باران خانم با آمدنش دنياي مامان و باباش را رنگي تر بكنه پيشا پيش قدم نو رسيده را تبريك ميگم


مرسی گلم
شاهده
10 مرداد 90 11:15
سلام فائقه جونم مبارکه گلم
خدایا شکرت که باران رحمتت رو توو ماه مبارک رمضان می فرستی
راستی خییییییلی برام دعا کن عزیزم


مگه میشه دوستامو یادم بره همهتونو دعا میکنم اگه قابل باشم
مامان وندا
10 مرداد 90 19:04
سلام اميدوارم باراني سالمو ناز نازي باشه خيلي مواظب خودتون باشيد
عمه وندا هم تو همين روزا نينيش بدنيا مياد


منم امیدوارم وبرای عمه جون ارزوی سلامتی دارم با نینی سالم البته
raeen
10 مرداد 90 19:26
عزیزم بهت تبریک میگم .
تو برای باران زیباترین مامانه دنیا هستی چه موهاتو درست کنی چه نه
میدونم چه حس قشنگیه پایانه 9 ماه انتظار


مرسی عزیزم برامون دعا کنید
مامان ساناز
11 مرداد 90 14:00
خاله جون من و ارتين بي صبرانه منتظرتيم


oخاله جون منم منتظرم تا ببینمتون چون فقط صداتونو شنیدن
مامان علی مرتضی
11 مرداد 90 19:03
سلام مامان باران جون دلم برات تنگ شده بود کجا بودی انشالله فردا به سلامتی به دنیا زایمان کنی حالت که بهتر شد حتما عکس نی نیتو بزاری الهی خاله قربونش بره منم کلی ذوق به دنیا اومدنشو دارم




عزیزم منم دلم تنگ شده بود رفته بودم خونه مامان اینا ضمنا ایشالا همیشه سالم باشی حتما عکس فینقیلو میزارم گلمو ببوس
نی نی توپولی
23 مرداد 90 17:02
عکس از باران جون آپ کردی خبرم کن