بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

ادامه قوز بالا قوز

1390/5/5 15:09
نویسنده : فائقه
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  مامانا ،نینی ها و باران خوشگلم

 

دلم براتون خیلی تنگ شده ولی حال خوبی ندارم که بخوام بنویسم

اول از همه تشکر کنم که تو این مدت بهم سر میزدینو  حالمو میپرسیدین

 

راستش شبا که میشه حالم خیلی بد میشه  خیلی خیلی سرفم میگیره اونقدر شدید که باید ببخشیدا 2 شبه که از شدت سرفه حالم بهم میخوره داروهای گیاهی و شیمیائیم تاثیری نداشته

بارهنگ و چهار تخمه و ابلیمو و عسل و شیر و عسلو ... هر چی بگین امتحان کردم

 

 

بعضی اوقات فکر میکنم آسم گرفتم

خــــــــــــــــــــــــــــــــلاصه

ولی این وسطا یه کیفیم کردم رفتیم سونو و قیافه خوشگلتو دیدم

واااااااااااااااااااااااای مامانی عاشقتم دستتو گذاشته بودی رو سرت بابائی میگفت بچهم بس سرفه کردی سر درد گرفته :)

 

دکترتم رفته امریکا قرار بود بیاد ولی مثل اینکه نمیاد

باید جانشینش عملمون کنه

اونم بد اخلاق قرار بود شما 8 به دنیا بیای میگه احتمالا 12

خیلی طول میده خسته شدم

 

 

خلاصه اینم یه احوال پرسی  در حد توان ببخشید اینقدر بیمزه نوشتم ایشالا جبران میکنم :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ابوالفضل
5 مرداد 90 15:57
سلاممممممممممممممممممم
تقریبا زایمان من و شما توی یه روزه، البته شاید یکی دو روزی اینور اونور بشه
در کل خوشحالم که دوستی مثل شما پیدا کردم
برای هم دعا کنیم هر چه راحت تر فرشته هامون و در آغوشمون بگیریم



salam azizam manam az ashnaee ba shoma o nini nazet kheili khoshhalam bayad hatman bishtar behet sar bezanam khoda kone niniha bi dardesar biyan
مامان ابوالفضل
5 مرداد 90 15:58
پیشاپیش تولد باران جون مبارک


mamane amir ali
5 مرداد 90 22:39
azizam fadat sham.manam intor bodam yek mah dorash bood .ta yek mah solfeh mikardam.negaran nabash asal ra edameh bedeh.boosssssssssssssssssssssss


doste khobam baram doa kon baranamo salem be donya biyaram
مامان نی نی گولو
6 مرداد 90 18:54
سلام عزیزم

امیدوارم تمومی این سختی ها با به دنیا اومدن باران کوچولو از بین بره انشاالله مواظب خودت و کوچولوت باش


hatman azizam shoma ham mano barano doa konid
اعظم
6 مرداد 90 21:34
سلام گلم............اران جون تولدت مبارک.........اميدوارم هر چا هستي سالم و شاد باشي گلم


mamnoon
تینا
8 مرداد 90 19:15
ایشالا به سلامتی دنیا میاد عزیزم .... دیروزود داره سوخت و سوز نداره


eshala salem biyad
شاهده
9 مرداد 90 9:45
سلام خانومی گلم خوبی؟ اومدم تولد نی نیت رو بهت تبریک بگم دیگه تا الان فکر کنم به سلامتی بدنیا اومده انشالله که نی نیت یار امام زمانش باشه و مایه ی سربلندیتون
التماس دعا یه عالمه


mano baran hanoz ba hamim
مامان شازده کوچولو
9 مرداد 90 13:11
سلام فائقه جونم
ان شاالله که به سلامتی زایمان کنی و همه مشکلاتت برطرف بشه
ما رو از حالت بیخبر نگذار


hatman enshalah 12 roze zayemane
نازنین نرگس نفس مامان
9 مرداد 90 13:40
سلام دوست عزیز ایشالله که زود حالتون خوب بشه من هم 3 روز قبل از زایمانم سرمای شدیدی خوردم خیلی سخت بود کلی دارو عطاری خوردم تا یکم خوب شدم ایشالله که شما هم زود خوب بشی زایمان خوبی داشته باشی


mer30 baram doa konid
mamane amir ali
9 مرداد 90 17:08
khandam migireh azat .daghighan yadeh khodam oftadam.mesleh man shodi.azizam be zoodi be donia miad va salemo shad.ziarat ashora bekhon.be hazrateh abolfazl ham tavasol kon va nazr kon.boossssssssssss.aslan negaran nabash.


mer30 az rahnamaeet