بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

قوز بالا قوز

1390/4/27 21:22
نویسنده : فائقه
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باران جون مامانی

مامان سرما خورده تو این وضعیت بهتر از این نمیشد

Smiley

تو تمام باردادیم یه بارم سرمانخورده بودم

ببخشید مامانی اون قدر سرفه کردم که دلم درد میکنه

حتما تمام بدن تو هم درد میکنه اونقدر خوردی به در و دیوار شکم مامانی

 

سوپ و بوخور و دارو و ...

باید زود زود خوب شم

مامان بزرگ اینا دارن خونه شونو تمیز میکنن

 

خونه منم مونده

فرشا ی مامان اینا رو تا شنبه نمیارن

تازه یه چیز دیگه ایم هست که نمیشه نوشت

مامان بزرگی میگه وااااای فکر کن باران تو این هیری ویری تصمیم بگیره بیاد

 

باران خانمی تو که تا حالا خانم بودی دخملم

Girl Power

خانمی کن و به موقع بیا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مادر سامان
27 تیر 90 21:55
آخه مامانی جون چرا مواظب خودت نیستی کم تر جلوی کولر بخواب .گرما از سرما بهتره.نگرون نباش باران جون جاش امنه.


خدا کنه عزیزم خیلی نگران بارانمم
مامان سينا
27 تیر 90 22:02
سلام خانمي انشالله كه زودي خوب و روبراه بشي و به موقع زايمان كرده و دختر گلت رو تو بغلت بگيري. عزيزم وبلاگ قشنگي داري انشالله به زودي عكس ني ني نازتو تو وبلاگت ببينيم.موفق و پيروز باشي


مرسی که بهمون سر زدی ،
raeen
27 تیر 90 22:26
سلام عزیزم امیدوارم بهتر بشی.
مراقب خودت و باان کوچولو باش راستی میشه کد اهنگه ولاگتو به من هم بدی من و رایین کوچولو عاشق ین لالایی هستیم


ممنونم عزیزم
کد اهنگهای کودکانه شاد زیر box اهنگم هست روش کلیک کن و اهنگ مورد علاقه تو پیدا کن


راستی چرا ادرس وبلاگتو ننوشتی؟
مامان و بابای محمد
28 تیر 90 0:42
سلام به باران جون و مامانی و باباییش اصلاً نگران نباشید انشاءالله باران جونم صحیح و سالم و بــــمــــــوقع به دنیا میاد ما که بی صبرانه منتظر عکسهای قشنگش هستیم


ممنون
مامان ریحانه
28 تیر 90 0:56
سلام خانمی مرسی که به ما سر میزنی زود زود منم شمارو لینک میکنم با افتخار وای سعی کن خوب بشی فک کن من سرماخورده بودم هیویی هم زایمان کردم عوارض بی حسی کمر هم افتاده بود تو سرو گردنم خیلی عذاب کشیدم امیدوارم که زود زود خوب بشی


مرسی
دانيال
28 تیر 90 13:22
سلام خاله جوني
سلام ماماني آينده

به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست
اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم
با احترام
دن دني


حتما عزیزم باعث افتخارمه ولی خاله جونی بزار برم ببینم چقدر شگفت انگیزی؟


مامان ال آی
28 تیر 90 21:00
سلام عزیزم نی نی کوچولو رو کی میبینیم؟


سلام عزیزم فعلا که دکترش تصمیم گرفته بچه مو بپزونه 39 هفتهشم تموم شه احتمالا طبق اخرین اخبار 12 مرداد وااااااااااااااااای چقدر مونده
raeen
29 تیر 90 0:25
http://raeen.niniweblog.com/


ممنونم
مامان هليا
29 تیر 90 3:16
وبلاگ شما هم قشنگه كه با اومدن ني ني قشنگتون. قشنگتر هم ميشه.


مرسی عزیزم
غزلک*مامان فسقلی*
29 تیر 90 10:06
سلام عزیزم
چقدر قشنگه انتظار توی این روزا.... امیدوارم که به سلامتی باران جون بدنیا بید و روی ماهشو ببینید (البته واسه ما هم عکس بذارید که ببینیم ها)


خیلی دیر میگذره دیگه از قشنگی گذشته
حتما
مامان علی مرتضی
29 تیر 90 16:00
سلام فائقه جون انشالله زود زود خوب شی
کد امپراطور ما 122 بهش رای بدی ها


حتما امپراطور خودمونه خوب


مامان ماهان عشق ماشین
29 تیر 90 16:24
سلام.خوبی خاله جون.خیلی مواظب خودت باش و زود خوب شو.تا تولد باران ایشالا خوب شدی ولی اگر هنوز عوارضش بود کافیه یه ماسک استفاده کنی.با اون شیری که روزای اول بهش میدی جای نگرانی نیست.


مرسی از راهنمائیت
مامان پریا
29 تیر 90 21:32
سلام خاله جون اسم من پریا است
اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم
کد من 58
آدرس وبلاگم هم
www.ghab-o-shishe.niniweblog.com
خوشحال می شم ببینمت



ok
مامان دوقلوها
30 تیر 90 21:28
اي واي ي ي ي ي چرا سرما خوردين حالا ... ولي هيچي نيست زود زود خوب ميشي حتما اگه ديدي حالت داره بدتر ميشه برو دكتر تا دارو بگيري و زياد طولاني نشه . بععضي داروها رو ميشه مصرف كرد. اميدوارم زود زود خو ب بشين باران جون و ببوس سعي كن زياد سرفه و عطسه نكني .


مرسی عزیزم حتماکاش میتونستم سرفه نکنم بارانم خیلی اذیت میشه



مامان جون طاهاپرهام
31 تیر 90 3:05
چقدر خوش سليقه انشاالله به سلامتي زيرسايه بزرگترهاش باشه قدمش روچشم همه ما


مرسی مامان جونی بالاخره ما شما رو دیدیم
نی نی توپولی
31 تیر 90 19:47
خاله جون حالا چطورید بهتر شدید


مرسی که حالمو پرسیدی سرفه کلافم کرده
مامان شقایق
31 تیر 90 18:26
آخه مامان فایقه کجایی؟؟نگرانتم سرما خوردگیت چی شد بهتری؟


سلام عزیزم حالم زیاد خوب نیست
ولی گاهی یه سر میزنم
مامان هانیه سادات
31 تیر 90 22:51
سلام.عزیزم ممنونم از اظهار محبتت.
انشاالله زود خوب میشی. چیزی نیست. نگران هم نباش.انشاالله به زودی با خبرای خوش بیای.


ممنونم
مامان حسني
1 مرداد 90 9:18
سلام فاقه جان
اميدوارم زودزود خوب بشي نگران دخمل دسته گلت هم نباش


مرسی عزیزم
سيدمهدي
1 مرداد 90 22:47
سلام. واقعا تيتر وبلاگتون جالب بود و من رو مجبور به خوندن مطالب وبلاگتون كرد .زيبا بود


ممنون عزیزم
mamane amir ali
2 مرداد 90 14:37
salam azizam.khoda bad nadeh ishalah.manam hameleh bodam sarmakhordam.bad joor sorfeh mikardam.
zood khob mishi.
sharbat asal limotorsh va abeh velarm rosi 5 bar.az nashtayi ta khab bokhor khob mishi.
rasti shomareh aghigh dastet resid?


من که همش بدتر میشم
نانی
3 مرداد 90 12:23
نااااااااااااااااااااااااازی مواظب خودت باش . دیگه روزای آخره ایشااله


فکر کنم تا یه هفته دیگه فینقیل بیاد
مامان پریا
3 مرداد 90 13:47
با سلام
خاله ی مهربون من مامان پریا هستم
شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس
http://ghab-o-shishe.niniweblog.com
دعوت می کنم



علي سان
3 مرداد 90 18:20
سلام
ممنون كه بهم سر زديد
آرزو مي كنم كه هر چه زودتر دختر نازتون صحيح و سالم به دنيا بياد


مرسی عزیزم
غزلک*مامان فسقلی*
4 مرداد 90 19:51
سلام فائقه جون
نیستی چند روزه؟؟؟!!! نکنه به سلامتی فارغ شدی؟
اگه باران جون بدنیا اومده حتما عکسشو بذار برامون


نه عزیزم حال خوشی ندارم سرفهم هنوز خوب نشده باران احتمالا 12 میاد