بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

خاله جونا مافردا میایم تو این دنیا

1390/5/11 19:04
نویسنده : فائقه
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اخر با باران تو شکم

 

بارانم از فردا خودش مستقل میشه

قراره بدون من زندگی کنه و بدون من نفس بکشه

باورم نمیشه اینقدر بزرگ شدی گلم

 

 

هیجان دارم برای دیدنت

من و بابائی خیلی ریه مون ناراحته و دکترا میگن سرما ندارین

مامان بزرگی میگه استرس دارین

فردا قراره ساعت 6 صبح بیمارستان باشیم

 

مامانم  عزیزم مبارک باشه  قدم گذاشتنت به دنیا

برات ارزو دارم همیشه تو این دنیا شاد باشی

با بهانه و بی بهانه

 

همه رو دوست داشته باشی از اشتباهاتت درس بگیری

هر کاری میکنی توش پشت کار داشته باشی و سعی کنی خوب انجامش بدی

خیــــــــــــــــــــــلی برات ارزو دارم      خیلی

 

همدم مامان فردا رو در رو حرف میزنیم

بیا و مثل همیشه دختر خوبی باش و سالم بیا و خیال همه مونو راحت کن

 

 

یه مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ گنده گنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

غزلک*مامان فسقلی*
11 مرداد 90 19:07
سلااااام فائقه جوننننننننننن
تبریک میگم عزیزم، خیلی خوشحال شدم از خوندن نوشته هات
با تمام وجود ارزو میکنم که به سلامتی فارغ شی




ممنون عزیزم دلم براتون تنگ شده بود
مامان نريمان
11 مرداد 90 19:23
سلام خانومي
خوشحالم كه رو ي ماه دخترتو ميبيني
خوشحالم كه بعد تحمل اين دوران لذت خوب مادر بودن رو با حس پوست لطيف باران جان دوبله احساس ميكني
تولدت مبارك باشه باران عزيز
و مادر شدنت فائقه جان
روزهاي خوشي براتون آرزو دارم


ممنونم دوست خوب و با احساس من
مامان ریحانه
12 مرداد 90 0:43
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که سفر 9 ماهتو بسلامتی داری به اتمام میرسونی ایشالا خوش قدم باشه باران جون منتظر عکسای ناز گلتون هستم موقع زایمان مارو هم از دعای خیرتون بی دریغ نکن
مامان شازده کوچولو
12 مرداد 90 1:04
واااااااااااااااایییییییییییی سلاااااااااااااااااااام عزیزم با تمام وجودم دعا میکنم که به سلامتی زایمان کنی...... یه بوس آبدار برای باران جونم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس منتظر دیدنت هستیم عزیزم مواظب خودت باش فائقه جونم
خاله ی امیرعلی
13 مرداد 90 1:52
سلام عزیزم من تازه به جمع نی نی وبلاگیا پیوستم خیلی خوشحالم که تونستی فرشته ی ماهتو ببینی منتظرعکسای نازش هستیم ببوسینش
شاهده
13 مرداد 90 10:29
سلاااااااااام مامان فائقه جونم مباااااااااااارکه به سلاااااااااااااااااااامتی چهقده خوشحااااااااااااااالم...خدایا شکرت... منتظر اولین پست های بارانیتم... خیلی دعام کن مامانی باران جونم...
نی نی توپولی
13 مرداد 90 19:24
سلام مبارکه آخر سر اون لحظهع شیرینو شما هم احساس کردید
نی نی توپولی
13 مرداد 90 19:24
باران جون تولدت مبارک عزیزم
مامان حسنی
13 مرداد 90 23:09
سلام فائقه جان قدم نورسیده مبارک انشالله به سلامتی وخوشحالی باشین همیشه
مامان شقایق
14 مرداد 90 12:50
وااااااااااای فائقه جون با خوندن این پست و فکر کردن به حسی که داری از شادی بغض گلومو گرفت عزیزم مبارکت باشه این حس مادرانه که به تکامل رسید مبارکت باشه تولد این وجود نازنین مبارکت باشه شادترین لحظه زندگیت برای تو و باران نازنینت تمام شادیها و خوشیهای دنیارو آرزو میکنم از امروز تا همیشه
مامان نی نی گولو
14 مرداد 90 16:42
سلام عزیزم الان دیگه باران عزیز پا تو این دنیا گذاشته به شما تبریک می گم امیدوارم هر دوتون سلامت باشید منتظر نوشته های بعدی با باران عزیز هستیم مواظب خودتون باشید
mamane amir ali
15 مرداد 90 18:40
khoda poshto panahetoon.azizam mobarak basheh maman kocholo.doset daram.be ma ham sar bezan bebinam chetoriiiiiiiiiii
خاله فتانه
16 مرداد 90 2:36
سلام باران، سلام مامان جونش، این دفعه جدا جدا دیدی همه چی تموم شد و دخمل خوشگلمون به دنیا اومد؟ عشق دوست داشتنی خاله اس فائقه مواظب باش نخورم دخترتو
نی نی توپولی
17 مرداد 90 14:50
به به حسابی مشغول نی نیداری هستی
مامان گیلاس
17 مرداد 90 17:03
سلام فائقه جون مادرشدنت مبارک امیدوارم هر دوتون سالم وسلامت باشید. باران جون تولدت مبارک خیلی مشتاقم زودتر ببینمت عزیزم.
اعظم
17 مرداد 90 23:22
سلام عزيزم..............خيلي برات خوشحالم گلم............خدا رو شكر.............منم دعا كن.................
مامان ال آی
18 مرداد 90 0:58
سلام عزیزم الان که من این نظر رو مینویسم دخترت بغلته . شاد باشین
مامان باران
18 مرداد 90 2:42
منتظر دیدن روی ماهش هستیم تولدت مبارک
mamane amir ali
20 مرداد 90 0:44
mobarakehhhhhhhhhhhh.kojayi pas?hanooz naiomadi maman kocholo
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 13:28
سلام عزیزم
مجدد تبریک می گم بهتون امیدوارم هر دوتون سالم و تندرست باشید و هر چه زودتر خبر سلامتی تون رو به ما بدید الان باران کوچولو باید 9 روزه باشه


ممنون
مامان علی مرتضی
21 مرداد 90 23:22
سلام سلام هروز میام سر میزنم شاید عکسی خبری چیزی از نی نی باران باشه ولی انگار هنوز زوده وسر تون شلوغه فائقه جون راستی قدم نو رسیده مبارک عزیزم انشالله قدمش خیر باشه که هست


مرسی دوست خوبم
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 17:03
فائقه جون بیا دیگه
دلم میخواد باران جونم رو ببینم


حتما تا حالا دیگه دیدیش
مامان علی مرتضی
24 مرداد 90 16:17
سلام مامان خانم مبارک باشه ماشالله چه نازه خدا برات نگهش داره:
X


ممنونم عزیزم