بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

قراره از شنبه شمارش معکوس شروع شه...

1390/4/17 12:05
نویسنده : فائقه
451 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبا

 

ســـــــــــــلام سلام

شنبه میریم دکتر تا روزِ دیدارمون مشخص بشه خدا کنه دکتر سونو بده دلم برای دخترم تنگ شده چند

 ماهه ندیدمش

 

همش استرس دارم ،مثل عید سال اولی که منو بابائی عروسی کرده بودیم

باید تدارکِ عیدو میدیدم  .

niniweblog.com

 

چیدن سفره هفت سین که تو خانواده ما خیلی رسوم محکم داره  و تدارک پذیرائی از مهمونای عید و

خونه تکونیِ قبل از سال تحویل.

من اون موقع 21 ساله بودم اولین بار بود که باید خودم تنهائی خانم خونه میشدم.

 niniweblog.com

 

 

حـــــــــــــــــــــــــالا بارانم داره میادو بایدمامان شم یعنی کاری مونده که یادم رفته باشه برای اومدن

 

دخترم انجام بدیم؟

 

بارانم این روزا کنکورِ شما اینه که خوب بخوری و بخوابیو خلاصه جون بگیری که وقتی اومدی کلی کار داری

 

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 مامانی و بابا ئی بیصبرانه منتظرتن البته شما به موقع بیا

دخترم شاید روزی که مامان شدی بفهمی که چقدر مامان عاشقته

 

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله فتانه
17 تیر 90 0:47
می دونم که خیلی استرس داری و فک می کنی کلی کار هست که باید انجام بشه و چقد نگران اینی که همه چیز عالی باشه. اما اصلا لازم نیست نگران چیزی باشی مامان کوچولوی خوشگل، ما هممون مواظبیم که همه چیز به نحو احسنت پیش بره. تو فقط آروم باش و استراحت کن تا بارانم هم الان و هم وقتی به دنیا اومد آروم باشه
باورم نمیشه خواهر فسقلیم داره مامان میشه
جفتتونو خیلی دوس دارم >>>>D:

مـــــــــــــــــرسی که به فکرمونی خاله کوچولو

غزلک*مامان فسقلی*
17 تیر 90 14:06
سلام عزیزم
ای جانم، خوش به حالت که بزودی فرشته کوچولوتو بغل یکنی. انشالله که به سلامتی به دنیا میاد.
ما منتظر کلییییییییی عکس از باران خانوم هستیما
با اجازه من لینکتون کردم


مرسی منم لینکت میکنم
زیبا
17 تیر 90 15:25
سلام
زیبــا ســاز بــرای مـــا با دو موضوع به روز شد
اعداد متحرک و حروف متحرک
منتظر حضورت و نظرت برای هر دوتا پست هستم


سحر
18 تیر 90 10:11
سلام عزیزم
مرسی که به ما سر زدی

امیدوارم باران جون صحیح و سالم به دنیا لبخند بزنه

خوش به حالت که شمارش معکوست شروع شده





ایشالا شمارش معکوس شما رو هم میخونیم
شیدا مامان کیمیا
18 تیر 90 11:22
سلاااااام امیدوارم دخمل گلتو هر چی زودتر صحیح و ساااالم در اغوش بگیری......سیمونیش هم خیلی ناز وخوشگل بود انشالله به سلامتی از همشون استفاده کنه......


مرسی عزیزم لینکت کردم


آدرستو درست نذاشتی
مامان ساناز
18 تیر 90 12:04
واي فايقه جون نميدوني وقتي امروز صبح نوشتت رو خوندم اشك تو چشام جمع شد و زار زار گريه كردم نميدونم چرا ؟؟؟؟ ولي فكر كنم ياد روزي افتادم كه ارتينم به دنيا اومد....آرتين با تعجب نگاه ميكرد اخه هميشه ديده بود مامان سانازش جلوي لب تاب درحال خنده و ذوغه گل من مواظب خودت باش بابت هيچ چيز نگران نباش واسترس نداشته باش من وعمو حامد وارتين همه جوره در خدمت تو وباران كوچولو وبابا حسين هستيم انشاله به سلامتي وشادي فارغ بشي.


قوربونِ آرتینم برم مرسی ساناز جونم میدونم شما پشت مائین
تینا
18 تیر 90 13:27
سلام ... مرسی که به من سر زدی عزیزم وبلاگ دخترت مثل اسمش قشنگه
اتاقشم خیلیییییییییییی قشنگه خیلی خوش سلیقه ای عزیزم من که از دیدن عکساش لذت بردم امیدوارم باران جون هم به زودی از دیدن اتاقش خوشحال بشه ... لینکت میکنم عزیزم و مثل خودت منتظر اومدن دختر کوچولوت میمونم


منم لینکت میکنم مواظبِ ماه ما باش
مامان شینا
18 تیر 90 17:49
منتظریم عکس باران زیبارو ببینیم


مرسی عزیزم
خاله ساناز
19 تیر 90 10:58
چي شد پس ؟دكتر رفتي؟


بهت گفتم
مامان حسني
19 تیر 90 12:09
سلام خوشبحال باران جون كه مامان به اين مهربوني داره



مرسی عزیزم
زیبا
19 تیر 90 12:34
سلام با صورتک های خندان با نمک و معروف در خدمتتونم
نی نی توپولی
20 تیر 90 2:03
سلام
شنبه دکتر رفتی چی شد؟
بارون جون کی با 123 به دنیا میاد


تو پستِ جدید نوشتم