بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

عکسای سیسمونی باران

1390/4/22 1:24
نویسنده : فائقه
2,749 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

 

سلام مامانا بالاخره دارم عکسای  سیسمونی روکه به خیلی از مامانا قولشو دادم میزارم

 

 

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

امیدوارم که بتونید یه کوچولو ایده بگیرید من خودم کلی دنبال عکسای اتاق نینی ها قبل از سیسمونی

بودم

بقیه چیزا رو  نزاشتم مثل ظرفای غذا ،سرویسای بهداشتی و وان و ...

 

.

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

شامپو و حوله

 

niniweblog.com

 

دراور ایده بابائی

 

niniweblog.com

 

 

 

niniweblog.com

 

تابلو ایده خاله فتانه

اینا ایده خاله فتانه است

هر وقت میبینمشون دلم برات تنگ میشه 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

 

niniweblog.com

 

 این پرده ایده خودِ مامان بزرگته

niniweblog.com

 

باران جونم اینم اتاقت

دوسش داری گلم

مامان بزرگ کلی زحمت کشیده

 

زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نی نی توپولی
11 تیر 90 13:19
خاله شماره معکوسه کی فارغ میشی.
دست مادر بزرگ بارون جون درد نکنه همه چیز تمومه
مبارکت باشه باران جان
یه برا باران


مرســـــــــی عزیزم احتمالا اول مرداد شمارش معکوس تموم میشه یعنی اون روزو میبینم؟
نی نی توپولی
11 تیر 90 13:19
www.1386mn.niniweblog.com


لینکت کردم
مامان شاهده
11 تیر 90 13:32
وااااااااااااااااااااییییییییییییی خاله جونی چقده قشنگه دلم ضعف کرد خدایا یعنی نی نی من هم این روز رو می بینه؟ عزیزم خیلی قشنگ و دلبره به سلامتی خانومی


مــــــــــــــــــــرسی ایشالا ما هم سیسمونیه نینی رو ببینیم
مامان فرشته
11 تیر 90 20:40
سلاممممممممم عزیزم
ای جونممممممممم
وایییییییی چه اتاق خوشگلی
مبارکهههههههههههه
ان شاا... به سلامتی پا بگذاره تو اتاقش
بوسسسسسسسس
دستتون درد نکنه همه چیز عالیه


ممنون عزیزم لطفا دعا کنید بارانم سالم به دنیا بیاد
مامان ساناز
11 تیر 90 22:16
الهي خاله فداي خودت و وسايلات بشه عزيزيمممممممممممممممممممم


خدا نکنه خاله جونم مرسی که اینقدر مهربونی
سارا
11 تیر 90 23:03
سلام عزیزم ممنون کهتشریفآوردی فدات بشم واقعا سیسمونی قشنگی بوووووود کامل و بسیار زیبا چه اسمی نازی داری عزیزم باران!واییییی چه کارتای نازی داشتی قربونت برم من ممنون که اومدی عزیزم ایشالله زودی میای دیگه چیزی نمونده بووووس


مرسی که شما هم به ما سر زدین
سولدوز
12 تیر 90 17:19
بارون جون چه مامان باحالی داری که هنوز تو به دنیا نیومده چه سایتی برات طراحی کرده مطمئنم مامانت بعد به دنیا اومدنت اونقدر بهت می رسه که یه دختر توپول موپول خوشکل می شی بعدش من یعنی اقا سولدوز با مامانم می یایم خواستگاری تو
مــــــــــــرسی مامان سولدوز که به ما سر زدی
مریم
12 تیر 90 18:02
سلام مامان باران خیلی اتاق قشنگی واسه باران جون درست کردی ایشاا... هر چه زودتر نینیت به دنیا بیاد والا این سیسمونی رو که من دیدیم هوس کردم خودم بچه بشم دوباره .


مــــــــــرسی عزیزم
مامان حسنی
13 تیر 90 0:06
سلام خوش بحال باران جون که مامان خوش سلیقه ای داره ووبلاگ به این قشنگی براش زده مبارک باشه انشالله به خوشی وسلامتی فارغ بشین ضمنا شما هم اسم خواهرم فائقه هستین منم اسمم خیلی شبیه شماست ولی یه حرفش فرق داره خوشحال میشم به ماهم سربزنید


ممنون عزیزم حتما بهتون سر میزنیم
مامان علي
13 تیر 90 0:29
وااااااااااي.خيلي خوشگلن .فائقه جون واقعا با سليقه اي.خوش به حال باران گلم .مباركش باشه



مـــــــــــــرسی عزیزم خیلی لطف داری
nafasemaman
13 تیر 90 1:00
ایشالاه که این گل دخملمون به سلامتی به دنیا بیاد واز این وسایل های خوشکلش استفاده کنه دسته مامان بزرگشم درد نکنه که این همه زحمت کشیده


مرسی گلم
نی نی توپولی
13 تیر 90 3:01
به سلامتی به خوبی وخوشی لحظات مادر شدن (زایمان)ما هم دعا کنیدبهترین لحظه به نظر من اون موقع است که...صدای گریه نوزاد پس از زایمان میشنوی به انتظار بشین تا مرداد ماه به سلامتی تجربه اش کنی بای
مامان حسنی
13 تیر 90 9:10
فائقه جان من هم باافتخارلینکتون کردم


ممنونم
دانيال
13 تیر 90 12:02
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون


حتما با باران به شما سر میزنیم
مامان دوقلوها
14 تیر 90 18:24
سيسموني باران جون خيلي قشنگه . خيلي با سليقه درست شده ايشالا كه به سلامتي مياد و به خوشي استفاده مي كنه و شما هم لذت مي بريد. ممنون كه به ما سر مي زنين.


ممنون عزیزم
مامانی
14 تیر 90 23:12
سلام سیسمونیه قشنگیه منم دوس داشتم واسه نی نیم این کارارو بکنم اما به دلیل وضعیت مالیمون نتونستم اینجا رسم نیست که مامان بزرگا سیسمونی رو بخرن واسه همین من به چند دست لباس بسنده کردم ان شالله همیشه خوش باشید راستی کهنه شور حتما نیازتون میشه بخرید
مامان شازده کوچولو
15 تیر 90 11:20
سلام بارانم، خاله قربونت ، مبارکت باشه عزیزم
ان شاالله به سلامتی استفاده کنی

فائقه جون خسته نباشی خیلی خوشگل و ناز شده اتاقش
مواظب خودت باش عزیزم

خدا نکنه خاله جونم مــــــــــرسی که به اتاقمون سر زدی
lمامان محمد جون
15 تیر 90 16:19
واي ماشاله به اين سليقه ،خيلي قشنگ بود اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي به دنيا بياد با اجازت لينكت كردم آخه از وب دخملمون خيلي خوشم اومد


ممنونم عزیزم منم لینکتون میکنم
نی نی توپولی
15 تیر 90 16:40
عباس!

ای صبر و قرار بی قراران

امّید دل امیدواران

دانی که گر از عطش بمیرم

یک قطره ز دیگری نگیرم

ساغر نزنم ز دست هر کس

من دست تو می شناسم و بس

روزی من از خزانه ی توست

دل، سائل آستانه ی توست

امشب ز تو بار عام خواهم

دیدار تو و امام خواهم



زیبا
15 تیر 90 18:07
سلام
با نوشیدنی های تگری و خنک توی این هوای گرم منتظرتم


خاله فتانه
16 تیر 90 12:54
خاله قربون پرنسس کوچولوش بشه. مطمئنم خودت کلی از اتاقت خوشگل تر میشی


مامان باران
18 تیر 90 0:23
سلام عزیزم ان شالله باران گلت زودتر سالم و شاد به دنیا بیاد و ببینه که مامان جون گلش چه اتاق قشنگی واسش چیده دستتون درد نکنه


مرسی عزیزم بازم میگم تولد باران کوچولو مبارک
مامان شقایق
21 تیر 90 18:07
وای خدا چه مامان با سلیقه ایی ،خوش به حال باران


مرسی عزیزم
مامان ریحانه
22 تیر 90 2:48
چه با سلیقه چه ترکیب قشنگی دستتون درد نکنه


مرسی که به ما سر زدی
مامان روژان و ني ني تو دلش
28 تیر 90 11:53
چقدر اتاق قشنگيه . حسوديم شد منم دلم ميخواهد رنگ اتاق بچه ها را عوض كنم سيسموني واسه ني ني دوم ندارم ولي اتاقشون را حتماً تغيير ميدم . ايشا الله مبارك باشه و باران خانم صحيح و سالم توي اتاقش بخوابه


هر کاری کردی عکس بزار من عاشق وسایل و اتاق نینی هام