بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

به دنبال خدا نگرد

1390/4/22 0:18
نویسنده : فائقه
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باران جون مامان

 

 امروز مامان بزرگی برام یه اس ام اس فرستاد که خیلی روم تاثیر گذاشت

 

 

 

به دنبال خدا نگرد،                           

 

 خدا در بیابانهای خالی از انسانها نیست

 

خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست

 

 خدا آنجاست

در جمع عزیزترین هایت

 

خدا در دستیست که به یاری میگیری

در قلبیست که شاد میکنی

در لبخندیست که بر لب مینشانی

 

خدا در بتکده و مسجد نیست

در عطر خوش نان است

در جشن و سروری است که به پا میکنی

 

خدا سر انجام از من و تو خواهد پرسید

 

 

 

آیا زندگی را زندگی کرده ای؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان شقایق
21 تیر 90 21:39
اول اینکه دست مامان بزرگ با این اس ام اس قشنگش درد نکننه
دوم اینکه دیدی بد قولی نکردم فایقه جونم


یعنی پست جدید گذاشتی ؟الان میام تو صفحه ات ببینم
غزلک*مامان فسقلی*
22 تیر 90 0:01
خیلی زیبا بود
دست مامان بزرگی درد نکنه



مرسی عزیزم به نظر منم خیلی قشنگه کلی فکرمو مشغول کرد
مامان و بابای محمد
22 تیر 90 1:07
سلام باران جون، از اینکه به وبلاگم سرزدی ممنون دوست خوبم واقعاً دست مامان بزرگ درد نکنه خیلی متن قشنگی بود از طرف من دست مامان بزرگو ببوس آخه مامان بزرگ ها خیلی عزیز و مهربونند
بازم تو وبلاگم منتظرتم


حتما بهتون سر میزنیم
مامان و بابای محمد
22 تیر 90 1:10
راستی باران جون با اجازت و افتخار لینکت کردم

منم لینکتون کردم
مامان سارال و صبا
22 تیر 90 3:12
سلام.متن خیلی جالبی بود.امیدوارم زندگی رابا عشق ومهربانی زندگی کنی


امیدوارم همه مون خوب و پر ثمر زندگی کنیم
مامان ریحان
22 تیر 90 7:07
عزیزم دخترای مردادی خیلی مهربونن ریحان10مرداد بدنیا اومد.راستی قسمت ارشیو وبلاگت کدوم قسمت هست چون من نتونستم پیدا کنمش


همه مطالب من تو یه صفحه است آرشیو مطالب با تاریخ پائین وبلاگمه
مریم مامان پینگیل
22 تیر 90 9:29
سلام خیلی قشنگ بود ممنون که به پینگیل سر زدی
خوش بحالت انتظارت داره به پایان میرسه من 75 تا دیگه دارم


خیلی زودتر از اونی که فکر میکنی میگذره

فقط ماه اخر تموم نمیشه
اعظم
22 تیر 90 10:05
سلام عزيزم ممنونم كه بهم سر زدي...........اميدوارم باران به موقع و سالم به دنيا بياد به حق امام زمان..........انشالله زايمان خوبي داشته باشي گلم ...............مواظب خودت باش اين روزاي باقي مانده..خوب استراحت كن ...


حتما
کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 10:43
سلام عزیزم ممنون از حضورت. مثل اینکه مادر بزرگ باران جونم هم خیلی با احساس. کاش همه ی انسانها میتونستند وجود خدا رو در قلبشون احساس کنند واقعا" این موقع ادم احساس آرامش و خوشبختی واقعی داره.آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که همیشه به یاد تو ام .(سوره بقره آیه 152)


خیلی قشنگ بود خیلی خیلی
مامان فرشته
22 تیر 90 12:46
سلام گلم
الهی قربونت برم عزیزم ممنون از اینکه به یادمی
راستشو بخوای من یه کم استرس دارم برای زایمان
ووووووووووییییییییییی
تو چی ؟ دز چه حالی دوستم ؟


سلام عزیزم منم استرس دارم همش فکر میکنم کلی کار دارمو باید برای تا بزرگ شدن باران همه چی رو تنظیم کنم ؛)
مامان ساناز
22 تیر 90 13:54
عزيزم خيلي قشنگ بوداميدوارم اين اس ام اس باعث بشه پست قبليت رو حذف كني قول داده بودييي فراموش كني؟؟؟؟ باران جون تو يه چيزي بهش بگو خاله




مطمئن باش اتفاقا وقتی این پستو گذاشتم پست گذشته رو فراموش کردم
مامان دوقلوها
22 تیر 90 18:25
سلام به باران جون و مامان گلش. خوبين ؟ ما بيصبرانه منتظر ديدن عكساي قشنگ باران جون هستيما


مرسی عزیزم
زیبا
23 تیر 90 12:39
سلام با جدا کننده ها به روزم
mamane amir ali
23 تیر 90 13:44
moaseseh kheirieh aba saleh mahdi 55952719-55961060-55907196 bego vase aghigh kardan gosfand.
mamane amir ali
23 تیر 90 13:47
aval ke be donia amad.shoma ke mikhain yeki ghorboni konid.hamin ra aghigh konid.mian dameh khaneh anjam midan.
ya agheh poletoon mireseh joda maheh 2 in kar ra konid.be har hal fargh nadareh ama bimeh misheh.


hatman mer30 kheili donbale ye adres bodam
خاله فتانه
23 تیر 90 21:36
قبول نیست، منم از این اس ام اسا می خواااااام هیشششکی منو دوس نداره



خوب من برات فوروارد میکنم قوربونت برم
مامان پویان
23 تیر 90 22:36
سلام دست مادر بزرگی درد نکنه خیلی قشنگ بود ، وبلاگتون هم خیلی قشنگه ، خوشبحالتون تا امدن باران جون دیگه چیزی نمونده انشاالله همیشه شاد باشید


سلام عزیزم ممنون ایشالا اتاق پویان و عکس قشنگشو ببینیم
زود میگذره عزیزم ولی چند هفته اخر اصلا نمیگذره مواظب خودتون باشید.
مامان شازده کوچولو
24 تیر 90 15:08
"در بيكرانه زندگي دو چبز افسونم مي كند : آبي آسمان كه مي بينم و مي دانم كه نيست ، و خدايي كه نمي بينم و مي دانم كه هست ! "

مواظب خودت و باران نازنینم باش


حتما ممنون از یاد آوری این جمله زیبا