بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

بازم هوای دلم ابریه

1390/4/25 12:45
نویسنده : فائقه
515 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونِ مامانی

عزیز خوشگلم

خیلی داغونم

ببخش منو دوست ندارم غصه ات بدم

به تو قول داده بودم دیگه حد اقل تا تو دلمی ناراحتت نکنم

نمیخوام

ولی به خدا دست خودم نیست

 

نه اینکه هیچ چیز ناراحت کننده ای نباشه و من الکی غصه بخورم

 

باید بگم این روزا برام یه کوچولو یه عالمه است چه برسه به چیزی که دل مامانو بشکنه

 

تو یه زن میشی یه روزی گلم ،ایشالا همیشه تو زندگیت شاد باشی

 

ولی به هر حال بالاخره حرف منو میفهمی

 

گلکم عاشقتم

منتظرتم

به موقع بیا

ولی بدون تو هر لحظه زندگیم جای تو خالیه

 

راستی من تو این 7 سال بدون تو چه جوری زندگی میکردم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 12:54
سلام عزیزم
خدا نکنه دلت ابری بشه قربونت برم ،
غصه رو از دلت بیرون کن ، توکلت به خدا باشه
تا وقتی خدا رو داری غم نداری ، مطمئن باش همیشه پشتته ، حتی در سختیها هم حکمتی هست نا امید نشو نازنینم.
مواظب خودت و مسافر کوچولوت باش


مرسی شازده کوچولومو ببوس
مامان مریم
25 تیر 90 12:56
سلام مامانی هروقت هوای دلت ابریه با خدا خلوت کن اونهم توی اتاق نی نیت انشالله که خوب بشی و دیگه نبینم هوای دلت ابری باشه


مرسی گلم
شیدا مامان کیمیا
25 تیر 90 13:11
سلاااام دوست عزیزم.....
غصه نخور چون فرشته ی تو دلت هم غصه میخورهاااااانشالله با اومدن نی نی یه عالمه شادی بیاد تو خونتون


مرسی مامان مهربون
مامان شقایق
25 تیر 90 14:08
اااااا دیگه چی؟ حالا که اینقدر اومدن فرشتت نزدیکه چرا غصه چیزای دیگه رو میخوری؟؟ به هر چیزی یا هر کسی که ناراحتت کرده باید ثابت کنی که تو با داشتن چنین نعمتی که خدا بهت داده کلی قوی هستی و نمیشکنی. دوستم قوی باش و به خدا توکل

راستشو بخوای فکر میکنم همینکه اومدن باران نزدیکه باعث استرسم میشه
ولی شما راست میگی حتماسعی میکنم قوی باشم
مامان مریم
25 تیر 90 21:27
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد
عید شما و بابایی و نی نیتون مبارک


mamnoon eyde shoma ham mobarak

مامان فرشته
26 تیر 90 3:32
من اینجا نظر گذاشته بودم
چرا نیست


سلام:d مرسی که رمزتو برام گذاشتی
نظرو تائید نکردم ندیدم که نظر خصوصی بود یا نه
مامان فرشته در چه حالی؟
مامان نی نی گولو
26 تیر 90 10:20
سلام عزیزم

عید شما مبارک امیدوارم مسافر کوچولوت به سلامت برسهاسم خیلی قشنگیه باران انشالله خوش قدم باشه


مرسی عزیزم ایشالا زودتر جنسیت نینی شما هم مشخص شه و اسمشو ببینیم
mamane amir ali
27 تیر 90 0:28
salam azizam.shomareh be dastet resid?
ishalah in rozha ham tamoom misheh 3 tayi hal mikonid.boossssssssssssssss


اره عزیزم تو وبلاگ جوابتو دادم خیلی ممنونتم
مامان نی نی گولو
30 تیر 90 20:57
سلام عزیزم

امیدوارم حالتون خوب شده باشه مواظب خودتون و باران کوچولو باشیدمنظرم هر چه زودتر آپ کنید


ممنون حالم بهتر شه حتما