بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

عروسی خوش گذشت؟2

1390/4/4 13:44
نویسنده : فائقه
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

 

 زیبا

سلام مامانی

پنج شنبه بازم عروسی دعوت بودیم

میدونم خیلی بد گذشت

 

من و شما بدترین شبو تو این 8 ماه گذروندیم

مامان شب تا صبح یا گریه کرد یا ناله

قول مردونه مردونه ،نه ببخشید ما مرد نیستیم قول محکم یه مامانو میدم تا وقتی بیای نذارم اینقدر

خسته و اذیت شی

 

ولی چه عروسیی بود

http://s1.picofile.com/file/6439098588/love0060.gif

من و خانمای مسن فقط نشسته بودیم

همه میرقصیدن

نمیدونی...

خواننده همون شب بود

 

niniweblog.com

 

من و شما هم کلی غصه خوردیم تنهائی

بابائی البته خیلی بهمون سر میزد ولی خوب دیگه...

کلی بابات برات رقصید

http://s1.picofile.com/file/6401191146/dancing6.gif

یعنی واقعا من مامان شدم ؟

niniweblog.com

دیشب باورم شد

همه چیزِ مامان

مامان برات جونشو میده

 

 

تو فقط مواظب خودت باش

منم تمرین میکنم که مامان بهتری برات باشم

 ز

هر روز بهتر از دیروز

به شرطی که بعدنا که مامانی ازت میخواد دختر خوبی باشی

سعی کنی هر روز بهتر از دیروز باشی

بــــــــــــــــــــــاشه؟

عاشقتم یه دنیا

 

زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان روژان و يك ني ني جديد كه هنوز به دنيا نيومده
4 تیر 90 9:35
اميدوارم باران خانم دختر خوب و سالمي براي مامانش باشه . منهم الان 5 ماهم تمام شده ولي نمي دونم اسم دخترم را چي بزارم البته اين دومين دخترم هست اگه كمكي خواستي يا راهنمايي حتماً بگو خوشحال ميشيم كمكت كنيم


ممنون مامانِ دوباره حتما مجبور میشم مزاحمت بشم هیچی از بچه نمیدونم
مامان فرشته
4 تیر 90 12:37
سلاممممممم عزیز دلم
ای جونمممممم خاله قربونش بره که تو دل مامانیش مدام می ره عروسی بس که پا قدمش خوبه
واییییییییی فکرشو کن سال بعد که می خوای بری عروسی این جیگر طلا رو رو هم باید کلی بزک دوزک کنی و کلی بره اون وسطا قر بده فداش بشم
بوسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم ایشالا گیسو جونم خوشگل کنه برید عروسی عکسشو بزاری ما قوربون صدقه اش بریم
مامان شقایق
4 تیر 90 15:47
دوست خوبم منهم وبلاگ این فسقلی رو خیلی دوست دارم تبریک به این مامان خوش سلیقه
با اجازت لینکت میکنم .در ضمن خوشحالم که همش میری عروسی تا باشه از این جور مهمونیها باشه واسه روحیه تو و باران کوچولو هم خوبه

ممنونم عزیزم منم لینکت کردم ایشالا از خاطرات نینی بنویسی و من راهنمائیت کنم
كاكل زري يا نازپري
4 تیر 90 20:42
اي جانم چه صميمي با اين فندق حذف ميزني؟ لينكت مي كنم


ممنونم عزیزم منم لینکت میکنم
رز
6 تیر 90 8:38
سلام خدا همیشه شما مادر و دخترو برای هم نگه داره خیلی زیبا باهاش صحبت می کنی موفق باشی و سلامت عزیزم مواظب باران خانوم هم باش گلم


ممنونم عزیزم
مامان ساناز
6 تیر 90 13:57
الهي خاله قربونت بره منم عاشقتمممممممممممااااااااااااااا

خدا نکنه خاله جونم
ديبا
7 تیر 90 12:50
سلام عزيزم مرسي از اين كه اومدي پيش من و نينيم آره فقط سلامتي مهمه همين و بسبازم بيا پيشم


باشه حتما بهت سر میزنیم