بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

عروسی خوش گذشت؟

1390/4/1 18:40
نویسنده : فائقه
771 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام

باران خوشگلم ،عروسی خوش گذشت ؟

 

البته ما که فقط از دور نگاه میکردیم

تازه شما اولاش ترسیدی از این همه سر و صدا شاید فکر کردی دعوا شده

پریدی بغل مامان

 

اومده بودی بالا مامان داشت خفه میشد آخه ماشالا خانمی شده

 

مامانی برا عروسی تیپ زده بودی ؟

*ag012 

عسلی من تو خوش لباس ترینی

 

عروسی پسر خاله بابائی بود

 

عمو سعید و پریسا جون

 

 

برای تو  شاید تازگی داشت ولی به من زیاد خوش نگذشت

 

خواننده شون خواننده حنا بندون مامان و بابات بود

فکرشو بکن 7 سال پیش

از اون موقع هم منو بابائی کلی فرق کردیم هم آقای خواننده

باورم شد مامان شدم

 

هیچ چیزی نمیتونست مامانو مجبور کنه با بابا نباشه

 

فقط شششششششششششششششششششما

 

نباید بابا وبلاگ امروزو بخونه حتما حسودیش میشه

 

خستگی در کن پنج شنبه هم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عروسی داریم

 

 شما که دیروز همش خواب بودی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساناز
1 تیر 90 16:49
عزيزم خوب استراحت كن براي پنج شنبه خودت كه ميدوني نميشه كه نريمممممم هييييييييييي روزگار


هیییییییییییییییییییییییی روزگار
مامان سارال و صبا
1 تیر 90 20:38
سلام.ممنون که به وبلاگم سرزدید.همیشه سالم وتندرست باشید..ونی نی نازوسالمی به دنیا بیارید..من شما رولینک کردم


ممنونم
ميترا
3 تیر 90 0:18
درود بر شما
اميدوارم باران جون سلامت و ناز نازي به موقع به دنيا بياد و 3 تايي هر جاي دنيا كه دوست داريد بريد
از آشناييت خوشحال شدم وبسايتتم جالبه بازم بهت سر ميزنم


mamnoon azizam
مامان شازده کوچولو
3 تیر 90 22:43
سلام باران جونم
خاله قربونت بره ان شاالله عروسی خودت بشه
مامانی مهربون سلام ، خسته نباشی عزیزم
همیشه به عروسی
امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشید


خدا نکنه خاله جونم مرسی که اینقدر مهربونی