بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

مامان پنگوئن

1390/4/6 14:34
نویسنده : فائقه
640 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا 

 از مامان پنگوئن به باران:

 

سلام دخترم؟این روزا متوجه میشی وقتی دارم راه میرم شما فقط به دو طرف حرکت میکنی؟

مامانت پنگوئن شده

 

 

مامانی تا حالا من تو رو خورده بودم حالا که تو گنده شدی تو مامانو خوردی؟

10 روزه که دیگه اون مامان فائقه زرنگ نیستم کلی طول میکشه از پله ها بیام بالا

کار نمیکنم ،یعنی نمیتونم کار کنم

آخــــــــــــــــــــــــــــی ،مامانائی که 9 ماه استراحت مطلقن یا خیلی ورم کردن چقدر بهشون سخت

 میگذره

7 روزه مامان پنگوئن نشسته میخوابه

فقط تو رو خدا گلکم سالم بیا بذار خستگی مامان در بره

عاشقتم 1000 تا

زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فايقه
6 تیر 90 18:11
مامان پنگوين مواظب خودت باش دوستون دارمممممممممممممم خيلي زياد
مامان ساناز
6 تیر 90 18:12
ببخشبد اسمم رو اشتباه نوشتم هههههههههه


حالا فهمیدم چی گفتی
خاله فتانه
7 تیر 90 0:13
قالب جدید مبارک پیشیا
باران جونم جات خالی مامانو از این طرف ببینی، انقدهههههههههه بهش می خندیم
فقط همیشه یادت باشه مامانی چقد واسه به دنیا اومدنت زحمت کشیده ها


باشه خاله جونم
mahya
8 تیر 90 1:37
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ درسای من سر زدی ایشالله که نینیت به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم


ممنونم
مامان ساناز
8 تیر 90 11:56
عسلكم قالب جديد مباركككككككككككك

مــــــــــــــــــــــــرسی عزیزم
نی نی توپولی
8 تیر 90 14:18
ان شاالله به دنیا میام ازت یه باربی میسازم قصه نخور مامان جونم