بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

حوصله مامان سر رفته

1390/3/23 17:57
نویسنده : فائقه
720 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام عزیزم

 

حالم خوب نیست

حوصله ام سر رفته شما هی بهم میزنی که یه ذره بازی کنیم

بازم دپرس شدم. تنها چیزی که خوشحالم میکنه اینه که با لباسات ور برم

حتی حال ندارم پاشم یک ذره خونه رو تمیز کنم

 

شاید پاشم یه خورده آرایش کنم

 

این جوری شاید حالم سر جاش بیاد

ولی نه ...

ححححححححححححححححال ندارم

ببخشید مامانی با یه مامان بیحال چطوری؟

راستی امروز خاله شبنم میگفت بریم پیش فال گیر

niniweblog.com

یه فال گیر خوب پیدا کردم

یعنی چی؟

گفتم مثلا رفتیم گفت اینجوری میشه

خوب بعدش چی؟

ولی الان میگم کاش رفته بودم یه خورده میخندیدیم

اقلا الان حوصلم سر نمیرفت

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی هلنا
23 خرداد 90 18:13
salam azizam .behet hagh midam in roza ye kam sakht migzare ama eb nadare hesabi esterahat kon va be rozaye ghashangi fekr kon ke ninit to baghalete .enshala ke golet salemo salamat be donya biyad.

mamnoonam azizam
نانی
23 خرداد 90 18:56
سلام عزیزم . مرسی به ما سر زدین . منم لینکتون کردم


haleh
23 خرداد 90 19:08
سلام مامان نو
عزیزم آشتاییت کمال افتخاره برایم
لینکت کردم


ممنونم عزیزم
mamane amir ali
24 خرداد 90 4:04
azizam.hal mikonam postato mikhonam.nazi.migzareh mesleh bad.yadeh khodam mioftam.elahi.


mersi az inke be ma sar mizani
faeqeh
24 خرداد 90 4:23
مریم جون آدرس وبلاگت نیوفتاد ،چرا؟ اسم وبلاگت چیه عزیزم؟
مونا (مامان النا )
24 خرداد 90 17:03
سلام عزیزم خسته نباشی
این کاملا" طبیعیه عزیزم
منم سر النا حوصله ی خودمم نداشتم
اما از این فرصت هات استفاده کن چون باران جونم بیاد دیگه تنهایی.آرامش.استراحت... تعطیله
به خودت برس عزیزم
میبوسمتون


ممنونم