بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

دکتر چه مهربونه

1390/3/21 18:46
نویسنده : فائقه
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

سلام دخترکم  خوبی مامانم؟

تو که از دکتر نمیترسی؟

ولی من میترسم

هر بار که میریم تا بگه صدای قلبت خوبه سکته میکنم دکتر چه مهربونه گفت خیلی خوبی مامانم 

سرتم اومده پائیین

گفت چرا طبیعی زایمان نمیکنی منم که انگار میخوان ببرنم اتاق عمل    سکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته

:نه آقای دکتر  میترسم

باباتم هم نوا شده بود  و میگفت آره عزیزم برای سلامتیت بهتره

آخه این مردا چی میدونن درد زایمان چیه؟ 

دو تا مرد دارن به من میگن زایمان طبیعی خوبه

خلاصه پیچوندمشون

 

دکتر گفت حتما مرداد به دنیا میای البته ایشالا

دخترم به موقع بیای ها زود نیا باشه؟

خلاصش بابائی مارو گذاشت خونه گفت کار دارم باید زود برگردم سر ککککککککککککار   

خدایا بازم منو باران خانم تنها شدیم

راستی باران خانم نظرت راجع به ایده جدید بابا جونت چیه عزیزم

دوست داری از ایران بری؟

همین طور که داری غذاتو میخوری به اینم فکر کن بعدا نظرتو بهم بگو

حرف این روزا حرف توئه خودت میدونی که چقدر حرفت بورو داره

بوس بوس بوس

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علی
21 خرداد 90 18:55
ممنون که اینقدر ماهی


ممنونم ولی جواب منو ندادید چجوری کسی رو لینک کنم؟
خاله فتانه
21 خرداد 90 19:12
سلام کدو تنبلا
مامان بهم گفت که دکتر چی بهت گفته، من که واقعا نمی فهمم زایمان طبیعی چیش خوبه!!! تازه بارانم دوست نداره دکتر کله اشو بکشه، مگه نه جوجوی خاله؟
خیلی مراقب هم باشید
بوس بوس
سلام خاله مهربون که مارو درک کردی

بیا ما رو از دست این حسین نجات بدهمیگه به فتی بگو سوسول بازی خوبه؟
مدرسه ی مامان ها
22 خرداد 90 10:08
سلام
ممنون که بهمون سر زدید
ان شاالله که زایمان راحت و خوبی داشته باشید


سلام عزیزم ممنونم
مونا (مامان النا )
22 خرداد 90 20:43
سلام به باران عزیز و مامان گلش
نمیدونم چرا مامانی فکر میکنه سزارین درد نداره!!!
ایشالله به موقع بیای دنیا عزیزم
زود نیای ها! النا زود اومد اصلا" بهش خوش نگذشت
میبوسمت کوچولو خانم


مرسی مامان جون از اینکه به فکرمونیایشالا النا جونم همیشه سالم باشه
مامان باران
22 خرداد 90 23:03
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی امیدوارم باران زندگی شما هم هر چه زودتر به دنیا بیاد و همگی سالم سلامت در کنار هم باشید خیلی خوشحال شدم از اشنایی شما و یه باران خانم دیگه که هم اسم دخملمه بوس بوس


سلام ممنون بهم سر زدین
مامان زهره
23 خرداد 90 12:06
سلام مامان باران کوچولو
چقد انتظار سخته!!
خوش به حال شما که 7ماهتون داره تموم می شه! من که از حالا صبرم تموم شده


سلام عزیزم کجای کاری؟هنوز تو دو ماهی حوصله ات سر رفته؟
من باورم نمیشد یکی میگفت هفته30بارداریه ولی میگذره سعی کن خوش بگذره