بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

بدن درد

1390/3/20 20:18
نویسنده : فائقه
484 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام

سلام

 

با کلی خستگی

 

مامانت پیر شده دیروز که با هم خونه رو تمیز کردیم هنوز بدن درد دارم

تازه اصلا تمیز کردنام به دلم نمیشینه

ببخشید دخترم خسته ات میکنما

راستی اتاقت تموم شده فقط مونده چند تا تابلو و... خورده کاری احتمالن جشن سیسمونیت 9 تیر برگذار

میشه

تو فقط

niniweblog.comخوب بخور و...

 برای دوستات عکسای مهمونیتو میزنم

فرشته کوچولوی مامان میدونی عاشقتم وقتی بدنتو تکون میدی تصورت میکنم

میخوام لهت کنم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

مامانی قول میده بیشتر استراحت کنه تا تو خوب بزرگ شی

niniweblog.com

ماعاشقتیم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد جون
20 خرداد 90 21:51
سلام خسته نباشيد
از اينكه به وب محمد جون سر زديد ممنون
كوچولوتون وب قشنگي داره
اميدوارم مدت باقي مانده برات سريع بگذره و ني ني خوشگلت و بغل كني
منتظر خوندن خاطراتشم


ممنونم عزیزم قلم شما هم قشنگه بیشتر بهت سر میزنم
شما هم به ما سر بزن
نسيم
21 خرداد 90 15:12
سلام ماماني من مامان آرتينم ني ني هاي ما تقريبا همسنن اميدوارم كه اين روزارو به راحتي سپري كنيم راستي منم 5شنبه اتاق نينيمو كالم چيدم وهرروز ميرم تو اتاق پسري وساعتها با وسايلاش حال ميكنم الهي قربون تمام ني ني ها بشم
سلام عزیزم واقعا نینی هامون با همن؟امیدوارم بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم منم پیش پای شما تو اتاق باران بودم بازم بهمون سر بزن عکس اتاق آرتینوتو سایت بزار

علی
21 خرداد 90 16:00
سلام
وبتون فوق العاده بود
مخصوصا موزیکش ...
با اجازتون لینکتون میکنم
خوشحال میشم شما هم همین کار و بکنید


سلام ممنونم حتما این کارو میکنم
علی
21 خرداد 90 16:03
سلام مجدد
ببخشید جسارتا باید دوستانتون رو توی قسمت پیوند وبلاگ قرار بدید که شما اشتباها در پیوند های روزانه قرار دادید


ممنون از راهنمائیتون حالا بازم کمکم کنید من لینک کردن بلد نیستم (خجالت)