بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

یک نظر خواهی

1390/4/20 11:08
نویسنده : فائقه
1,749 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانا

 

یک نظر خواهی

چه روشی زایمان کردین؟

 

سزارین؟یا طبیعی؟

 

میشه بگین با کدوم موافقین و چرا؟

من باید تصمیم نهائیمو بگیرم

البته 80% میخوام سزارین کنم

 

ولی بعضی دوستان پیشنهاد زایمان طبیعی رو دادن و میگن پشیمون نمیشی

 

ولی بعضی هام میگن که اصلا زایمان طبیعی خوب نیست

 

خــــــــــــــــــــــــــلاصه لطفا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محیا
20 تیر 90 11:23
من که 24 ساعت کامل درد کشیدم تا طبیعی باشه. نمیذاشتم سزارینم کنن. اما نشد. الان هم ناراضی نیستم . اما طبیعی بهتره


24 ساعت؟ وووووووووووووای چه اراده ای که بازم میگی طبیعی
مامان کیمیا
20 تیر 90 13:31
سلام خانومی
من خودم طبیعی زایمان کردم ودردش خیلی لذت بخش بود ولذت بیشتر تلاشی است که خودت برای به دنیا اوردنش میکنی نه دکترا
البته این نظر منه
بستگی به شرایط بدنی خودت و بچه ات داره
من شخصا از سزارین می ترسیدم و با مخالفت شدید شوهرم خودم خواستم طبیعی زایمان کنم چون بعدش خیلی راحتی و من اصلا اذیت نشدم وخودم کارهای خودم را انجام میدادم زایمان من 3 ساعت طول کشید ولی خیلی شیرین بود و زیبا دیدن به دنیا اومدنش ....
امیدوارم هر روشی را انتخاب می کنی موفق باشی


ممنون از اینکه تجربه تو بهم گفتی
مامان فرشته
20 تیر 90 13:36
نظر خصوصی برات گذاشتم
غزلک*مامان فسقلی*
20 تیر 90 16:06
سلام عزیزم، من خودم هنوز نی نیم به دنیا نیومده ولی یه سر به این وبلاگی که بهت معرفی میکنم بزن، کلی خاطره از زایمان طبیعی و سزارین هست، شاید بتونه کمکت کنه
http://zaymanlinks.blogfa.com/
راستی من خودم تصمیم دارم طبیعی زایمان کنم



از اینکه از حالا تصمیمتو گرفتی تعجب میکنم ممنونم از سایتی که معرفی کردی
مامان ساناز
20 تیر 90 16:27
من به هيچ وجه زايمان طبيعي رو پبشنهاد نميكنم نه نه نه نه نه


تو یکی رو میدونم که نه نه نه ای
غزلک*مامان فسقلی*
20 تیر 90 16:55
بازم سلام فائقه جون
راستش من از قبل از بارداریم تصمیم داشتم که اگه خواستم نی نی دار شم ، طبیعی زایمان کنم. البته بستگی به شرایطم توی ماه آخر داره، ولی خب تصمیمم طبیعیه مگه اینکه نتونم


چرا نتونی ایشالا که میتونی عزیزم
مامان محمد جون
20 تیر 90 18:04
من با مشورت دكترم و با توجه به شرايطم سزارين شدم واصلا هم پشيمون نيستم چون بعدا كه فيلم به دنيا اومدن بچمو ديدم ،ديدم بند نافش 3 دور دور گردنش پيچيده شده بود و اين چيزي بود كه تا لحظه زايمانم متوجه نشده بودند حالا كه فكر ميكنم ميبينم با اين تصميمم و خواست خداي مهربونم باعث شدم بچم سالم به دنيا بياد چون بعد دكترم ميگفت خدا بهت رحم كرده احتمال خفگي بچت با اين شرايط تو زايمان طبيعي زياد بود ،اميدوارم با مشورت پزشكت و تصميم خودت بهترين راه رو بتوني انتخاب كني،البته اين شرايط امكان داره خيلي كم برا هر كسي رخ بده


مرسی که تجربه تو با هام در میون گذاشتی

mamane amir ali
20 تیر 90 18:37
nemishe goft .har kodom ye jooreh basteh ba madar dareh tahamoleh.vase har kasi ye joor khob bodeh.dar har do risk dareh ama aghe ghandet kami bala bodeh.va kelase amadeghi tabiyi narafti va tarso va naznazi hasti nakon.ama gheireh in bood va doktoret ok dad tabiyi behtareh.


مرسی از راهنمائیت عزیزم
mamane amir ali
20 تیر 90 18:40
mersi vaseh rahnamayi be khatereh sahar.ama in sahar az khodesh eradeh nadareh va khodesho zadeh be bikheiali.aslan talashi nadareh va etemad nafsesh sefre.va bardeh shohar shodeh.nemikhad be kharjesh bendazeh.kolan divoonam kardeh.


mamane amir ali
20 تیر 90 18:41
mersi az nazaratet.va lotfet be ma.omidvaram ninito salem be donia biari.vasash gosfand aghigh kon.


خیلی دوست دارم ولی نمیدونم الان عقیقه کنم یا چند ماهِ دیگه
mamane amir ali
20 تیر 90 18:42
sareh amal maro ham doa kon yadet nareh.


حتمــــــــــــــا
شیدا مامان کیمیا
21 تیر 90 1:44
سلام
منم سزارین شدم واگه 10 دفعه دیگه هم بخوام زایمان کنم میگم فقط سزارین!!!!!!
جدی میگما من خیلی راضی بودم....
دوست جونم پیش ما هم بیا


مرسی عزیزم حتما بهت سر میزنم
نی نی توپولی
22 تیر 90 1:52
سلام
من خودم با ترس و لرز گفتم طبیعی دکترا هم قبول کردند. ولی پسملی تا دقیقه 90 نچرخید شد سزارین ولی اصلا درد قبل از زایمان که میگن میگیره ول میکنه رو نداشتم ولی بعد عمل موقعی که میگن راه برو گریه ام در اومدتازه سزارین من نخاعی بود صدای گریه پس از تولدشو شنیدم ولی میگن موفع زایمان طبیعی همه گناهانت پاک میشه ثواب زیادی داره


بیچاره مامانا اونقدر سختی میکشن که دیگه گناهی براشون نمیمونه چه زایمان طبیعی چه سزارین به نظر من مامان بودن سخته حتی اونائی که یه بچه رو به فرزندی قبول میکنن چون نصف سختی مادر بودن احساس مسئولیتشه
مامان ریحان
22 تیر 90 6:55
سلام امیدوارم بسلامتی زایمان کنی ممنون که بهم سرزدی .خوشحالم کردی


مامان ریحان
22 تیر 90 7:03
درمورد سوالت ازنوع زایمان.منم اول دودل بودم هرکسی یه چیزی می گفت ولی وقتی بادکترمشورت کردم دکترگفت اگربیشترازدوبچه می خوای طبیعی واگریکی یا2تامی خوای سزارین کنی بهتر هست.سزارین روانتخاب کردم ولی با بیهوشی چون دکترم گفت بهتر بعداز زایمان هم مثل فرفرازتخت اومدم پایین و کارهاموکردم ازعملم هم 100%راضیم.ولی تمام اینا بستگی به شرایط جسمانیت داره عزیزم


با دکترت و با حرف خودت موافقم
mamane amir ali
22 تیر 90 14:22
salam azizam .mersi az lotfet be ma .
man amir ali 2 mahesh bood aghigh kardam.dadam be ye moassese ke kareshon aghigh kardan bood.ama ta be donia amad vaghtesheh.hatman bokon.

خوش بحالت پس عقیقه شو کشتی
mamane amir ali
22 تیر 90 14:25
che ziba bood matnet.
bi kheilale harfeh mardoom. .


مامان اويسا
23 تیر 90 16:57
فقط طبيعي مطمئن باش پشيمون نميشي عزيزم......ولي همه چي رو به خدا بسپار موفق باشي


مرسی از راهنمائیت
مامان مریم
24 تیر 90 12:40
سلام فائقه جون من که قبلا هم گفتم زایمانم طبیعی بود و قبل از باردارشدن تصمیمم برای زایمان طبیعی جدی شد و کاملا راضیم و همه ی دردم یکساعت نبود چون توی بارداری فعالیت داشتم وعلی مرتضای ما کوچیک بود و توی 36 هفتگی به دنیا اومد نظر پزشک واراده ی خودت خیلی مهمه به خصوص کسی که قراره بچرو به دنیا بیاره باید وارد باشه نه کارآموز
موفق باشی عزیزم نزار تجربه ی بد بقیه سد راهت بشه تو جزه خوشانسایی


دکترم اجبارم نمیکنه میگه تصمیم با خودته و میگه نمیدونم چرا از زایمان طبیعی این قدر ترسیدی

بازم از نظرت ممنون
مامان باران
24 تیر 90 18:03
سلام عزیزم اسم دختر خوشگل من باران هست من زایمان طبیعی داشتم 16 ساعت درد کشیدم تو ایران به زایمانهای طبیعی بها نمیدن ولی هر چی باشه از زایمان سزارین خیلی بهتره من خیلی در این باره تحقیق کردم از دکترهای زیادی پرسیدم دکترهایی که به پول فکر میکردن میگفتن سزارین ولی یکی از دکترهای معروف به من گفت اگه دختر من بودی بالاسرت می ایستادم تا طبیعی به دنیا بیاری این شد که من طبیعی زایمان کردم باز هم بسپار دست خدا ...


مرسی عزیزم
مادر سامان
27 تیر 90 21:51
سلام مامانی من خودم سزاین کردم ولی کلی پشیمونم چون از کمر درد دارم می میرم .توکل بر خدا.


توکل بر خدا
راست میگی
تینا
28 تیر 90 19:58
سلام عزیزم ... منم سزارین شدم با بی حسی از نخاع ... خوب بود به خصوص که سزارین با بیهوشی بعدش درد داره اما بی حسی از کمر اصلا درد نداره من فقط بخیه هامو احساس میکردمو اصلا درد نداشتم
اگه از زایمان طبیعی میترسی اشکالی نداره اینروزها همه میترسن
منم میخواستم طبیعی زایمان کنم اما لگنم تنگ بود و نتونستم
امیدوارم به هر روشی زایمان میکنی برات راحت و لذت بخش باشه


مرسی

مامان آرشام
5 مرداد 90 10:20
فائقه جونم
سلام ؛ حرف منو که میدونی برات تعریف کردم . من خودم تا ماه آخر می گفتم طبیعی از اونجایی که دکتر باید دلگرمی بده دکتر من به هم گفت مطمئنی طبیعی . منم گفتم آره چطور مگه بهم گفت بچت بزرگه ها منم ترسیدم سزارین کردم درسته که آرشامی نزدیک 4 کیلو داشت ولی دوستم 5 کیلوشم طبیعی آورد.من که به همه توصیه می کنم طبیعی زایمان کنن. حالا تصمیم با خودته گلم . ایشااله جوری زایمان می کنی با سلامتی و راحتی باشه


سلااااااااااااااااااااام عزیزم :ممنونم که بهمون اینجا سر زدی
به نظر من بهترین کارو کردی منم احتمالا سزارین میکنم

غزاله
25 دی 90 1:15
سلام عزیزم. من 17 سالمه. پارسال دخترمو به دنیا آوردم. 18 ساعت درد زایمان کشیدم شوهرم خیلی ترسیده بود چون من خیلی ضعیف بودم. واقعا درد داشت ولی بعد از اون خیلی به چشم شوهرم عزیز تر شدم.


آخخییییییییییییییییی