بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

بابائی روزت مبارک

1390/3/25 17:14
نویسنده : فائقه
698 بازدید
اشتراک گذاری

 

 niniweblog.com   

از باران به بابا حسین:

 بابا جونم میدونی چرا بارانتو اینقدر دوست داری؟

چون دل به دل راه داره

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

تازشم بابا جونم تا به حال کسی نمیتونست اینقدر دوست داشته باشه ،میپرسی چرا؟

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

آخه من و مامانم تو یه بدنیم من که خیلی دوست دارم مامانمم که خودت میدونی...

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

بابائی جونم مامانی میگه تو بابای خیلی خوبی برای دخملتی

بهترین بابای دنیا

http://s1.picofile.com/file/6421869214/showsmile.gif

منم دستای کوچولومو دور گردنت میندازمو یه ماچ گنده از لپت میکنم

مممممممممممممممممممممممممممماچ

 بابائی برای اولین بار برای تو و من

روزت مبارک

خدا جونم همیشه مواظب بابای من باش

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane amir ali
25 خرداد 90 18:04
salam .azizam ramz gozashtam .chon anhayi ke dokhtar daran mamolan narahat mishan az dalilham.har ki ye nazar dareh.man ashegheh dokhtaram.con vaseh madar delsozeh ama dost nadaram dashteh basham.be khatereh kheili chizha.ama har ki dareh khosh be halesh.khoda be ma ke nadad.ama shokret.chon farzand azizeh.ramzham.3218 hast.boossssssssssssssss.
مرسی منم ناراحتم از بعضی لحاظا که دختر دار شدم چون همیشه باید خیلی نگرانش باشم و احساساتش خیلی حساسه

babayeh amir ali.
25 خرداد 90 18:05
roozat mobarak.babayeh ayandeh.baba hosein.shad bashi hamisheh va raziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


سلام،ممنون عزیزم
هاله مامان ترمه
26 خرداد 90 14:46
میلاد حضرت مولا بر شما مبارک


ممنون روز بابائی خونه شما هم مبارک
خاله فتانه
26 خرداد 90 23:11
روزت مبارک بابا بعد از این قراره هر چقد خاله فتانه رو اذیت کردی باران تلافیشو سرت در بیاره
مامان باران
26 خرداد 90 23:19
سلام تولد حضرت علی (ع) بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک


ممنونم
پانی
30 خرداد 90 15:23
سلام. من از مامانای اسفند 89 هستم و الان پسر کوچولوم 3 ماه و نیمشه. من همیشه عاشق این بودم که خدا بهم یه دختر بده و اسمش رو باران یا بهار بزارم و قسمتم نشد و حالا بهداد نازنینم شده همه زندگی و دلخوشی مامانش.
وبلاگ با احساس و قشنگی دارین انشاالله به زودی دخمله گولتونو در آغوش بگیرید.

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام از آشنائیتون خیلی خوشخال شدم بهداد اسم قشنگیه اگه یه روز پسر دار شدم روش فکر میکنم