بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

زندگی

1390/3/17 14:40
نویسنده : فائقه
656 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

بعضی اوقات فکر میکنم هنوز همون دختر کوچولوئیم که همه غصه زندگیش این بود که درسشو بخونه و اتاقشو تمیز کنه.

niniweblog.com

 

دلم برای روزائی که حتی وقتی میخواستیم بریم بیرون هم لازم نبود بدونم چی باید بپوشم تنگ شده.

چرا هر چی بزرگ تر میشی با اینکه انرژیت کمتر میشه مسئولیتات بیشتر میشه؟

الان چه قد فکر تو مغزمه الان که بارانم داره میاد مسئولیتام بیشترم میشه.

بعضی وقتا فکر میکنم اگه یه روز بمیرم کیه که به جای من به همه چی فکر کنه چشمک

البته میدونم مامانم

کاش دختر کوچولومو جوری بزرگ کنم که بدونه که تو هر شرایطی فقط باید از لحظه هاش لذت ببره

niniweblog.com

 

تو این جوری فکر نمیکنی؟

شاید منم بتونم و برام هنوز دیر نباشه که بگم هر چی میخواد بشه بذار بشه من حتما بعدن براش یه راهی پیدا میکنم چون راه حلهای دنیا خیلی زیاده به تعداد مشکلات

بذار همه بگن من بیفکر بودم که مشکل برام به وجود اومدهلبخندمن باید برای باران الگوی شادی باشم

گلم خوب بخواب و بخور و بزرگ شو که تو این دنیا کلی کار داریبغلبغلبغل

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)