بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

سلام بارانی

1390/6/8 15:26
نویسنده : فائقه
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام

 

دوست جونام بازم ممنونم

 

دلم براتون واقعا تنگ میشه هر وقت میام پای اینترنت باران صداش در میاد    :)

 

از خودم بگم که

از وقتی از اتاق عمل بیرون اومدم یه ادم دیگه شدم

 

راست راستکی یه مامان شدم    :)

 

 

مامان شدن سخته   خیلی سخت تر از اونی که فکرشو میکردم   ولی برای همه ارزو دارم تجربش کنن

 

 

 

 

باران من

  همه چیز من  

عاشقتم

واقعا عاشقتم

وقتی گریه میکنی و دل کوچولوت درد میگیره و نگام میکنی میخوام برات بمیرم

وقتی میخوابی    مخصوصا بعد از حموم که طولانی تر میخوابی دلم برات تنگ میشه

 

 

 

عزیز ترین برای منی

عزیز ترین برای بابا حسینی

عزیزکم  من و بابا چه خوشبختیم با بودن تو

 

 

وقتی میخندی واقعا دیگه چی میتونم از خدا بخوام 

با اومدنت همه ارامش دنیا رو دارم

ارامش زندگیمون برات برای همه زندگیت از خدا ارامش میخوام

 

چشم تیله ایه مامان  یادته که قرارمون چی بود

خوب بخور و خوب بخواب و بزرگ شو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی مرتضی
8 شهریور 90 23:38
سلام مامان خوبی عزیزم فدای نی نیه خوشملت بشم منم وقتی حمومش میکنم کلی میخوابه ودلم براش تنگ.راستی هر دو عکسش شبیه خوابیدن امپراطوره منه الهی..الهی...


سلام خدا نکنه عزیزم امپراطور خوشگلمون خوبه
ثمين
9 شهریور 90 0:54
سلام. عيدتون مبارك. پيش ما هم بياين


p حتما
مامان نی نی گولو
9 شهریور 90 23:16
سلام عزیز خاله تو چقدر نانازی انشاالله همیشه سلامت باشید عیدتون مبارک
مامان نی نی گولو
11 شهریور 90 21:18
سلام ناناز خاله ما قبلا فکر کنم اومدیم اینجا نظر دادیم بازم اومدیم به ناناز خاله سر بزنیم ببینیم بزرگ شده یا نه


مرسی خاله جوون
مامان حسنی
11 شهریور 90 21:18
سلام عیدتون مبارک ماشالله هزارماشالله بزرگ شده باران خانوم خدا حفظش کنه


ممنونم
پانی
12 شهریور 90 23:04
سلام
عزیزم مبارکه یکماهگی دخملیه ناز.
روزهای عاشقیت سرشار از شادی و سلامتی.
یه عالمه بوووووووووووووووووس برای باران کوچولو


مرسی پانی جونم