بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

ماو باران

1390/3/17 15:26
نویسنده : فائقه
748 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام

من مامان باران کوچولوئیم که حدودا ٢ ماه دیگه به دنیا میاد

niniweblog.com

 

میخوام از بار دفترچه خاطراتم کم کنم و تو این وبلاگ در مورد روزهائی که میگذرن با شما سهیم بشم

از وقتی بارانم پا تو این دنیا گذاشته من دنیا رو یه جور دیگه ای میبینم

نمیگم خوب یا بد

ولی متفاوت از گذشتهniniweblog.com

اگه وقت کردی روزای زندگیمونو یه ورقی بزن

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما
16 خرداد 90 23:38
سلام عزیزم من 7 ساله که ازدواج کردم
نمیدونم که تو چند وقته بچه میخوای ولی حدود یک سال ما 000داشتیم هر وقت بهترین زمان باشه میگیری
دیگه به این شک ندارم