بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

هلنا جون

1391/3/28 2:21
نویسنده : فائقه
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

هلنا جون ، عزیزم تولت مبارک

پارسال این موقع من منتظر اومدن بارانم بودم و هنوز تو رو نمیشناختم

وقتی داشتم تو وبلاگا میگشتم و دوستای جدید پیدا میکردم یه عکس قشنگ از تو و مامانت دیدم ،دلم ضعف رفت که بغل مامانتی

 

برای مامانت خیلی خوشحال بودم که صبرش به سر اومده بود و تو رو تو بغل داشت بعد یه مطلب خوندم که مامانی و بابائیت التماس دعا داشتن کلی با دوستامون دعا کردیم و منتظر بودیم که خدا رو شکر خدا خواست و مشکلی برات پیش نیومد

امروز دختر خوشگلی شدی و من همش برای دیدنت بهت سر میزنم عزیزم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamani helena
28 خرداد 91 15:50
vay mer30 douste khobam ma cheghadr khoshbakhtim ke shoma ro darim khaleye mehrabon va ye dokhtar khaleye naz


قابلی نداشت
مامانی
31 خرداد 91 8:03
سلام مامانییی عزیزم
خوبی؟ بروزم اگه بیای خوشحال میشم...



سلام حتما
الهه مامان روشا جون
3 تیر 91 23:06
سلام فائقه جون.من آپم.بهم سربزن.باران دوست داشتنیم رو ببوس


hچایی رو دم کن ما اومدیم
غمه ی لارا
8 تیر 91 18:41
دوست گلم سلام
دخترت خیلی ماهه وبتم خیلی قشنگه ممنون که به وبلاگم اومدی و از دامن تورتوری برای دخملت استفاده کردی


من ممنونم