بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

قوربون دست و پای بولوریت

1391/3/28 1:48
نویسنده : فائقه
1,523 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا خیلی با اون سوسکه که قوربون دست و پای بچه اش میرفت همزاد پنداری می کنم

همش فکر میکنم بارانم خیلی با هوشه با همه بچه ها فرق میکنه زبان

کلی باهاش حرف میزنم نظرش برام خیلی مهم شده

:بارانم اینو بیشتر دوست داری یا اونو

:بارانم میخوای بریم خونه یا بمونیم

همون لوس بازیها که همیشه برام مسخره بود

آخه باور کنید کلی صاحب سبک و سلیقه شده

غذای مورد علاقه ،بازی مورد علاقه،آدمای مورد علاقه،...

 

واییییییییی تو همون بارانی که وقتی یه پارچه دورت میبستم و میخوابیدی همون طوری بیدار میشدی

حالا خواب میبینی از خواب میپری تا دلت بخواد تو خواب وول میزنی

عاشقتم ،میدونی یعنی چی ؟

دوست دارم میدونی یعنی چی ؟

اندازه تموم هاچیپوهای دنیا

اندازه همه دَدَهای دنیا

همه و همه شاید بیشتر

به خاطر تو همه چیز میشم

هر رنگی که دنیا برای شادیت بخواد گیر میارم و براش میبرم

تو آروم بخواب من اینجام

همه چیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی مرتضی
28 خرداد 91 16:15
سلام به به بالخره آپ شدید چندبار بهتون سرزدم ودیدم نیستید دل ما هم واستون تنگیده بود خونه جدید مبارک انشالله براتون خیر باشه بارانی هم که ماشالله بزرگو خانوم شده خدا حفظش کنه من هنوز آپ نکردم ولی کلی اتفاق افتاده که تا یکی دوروز دیگه همه رو مینویسم قربونتون برم خالخ مریم


سلام سلام زود آپ ششین منتظریم
الهه مامان روشا جون
31 خرداد 91 12:04
به به بلاخره آپ شدید.باور کن من اگه خونه باشم هر روز میام بهتون سر مینم.
این حرفی که زدی وجه تشابه همه مادراست الان منم همش مگم فقط روشا ...
باران جونم چی کار میکنه.؟کل ببوسش.
به ما سر بزن جشن دندونی روشا رو گذاشتم.خوشحال میشم.


میدونم الهه جون حتما بهت سر میزنیم
مامان گیلاس
1 تیر 91 0:46
سلام
کجایید پس ؟دلمون براتون تنگ شده بود...



سلاااااااااااااااااااااام
مامان گیسو جون
1 تیر 91 15:58
فدات اون شکل ماهت برم من باران گلم
چه عجب ما روی ماهتون رو دیدیم
بووووسسسسسسس


خدا نکنه خاله جون برامون بمونی*******
مامان ساناز
10 مرداد 91 18:03
آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم .


خاله سوسكه عاشقتم


مرسی ماهم عاشقتونیم عاشق خونواده کوچولوتونیم