بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

عشق زندگی

1390/11/14 1:01
نویسنده : فائقه
2,415 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی به دنیا اومدی ناخداگاه میگفتم عشق زندگیم

میگفتم،

ولی نمیدونستم هر روز بیشتر عشقم میشی

نفسم میشی

همه چیزم...

عشقمی مامان جونم

با دنیا عوضت نمیکنم

 

 

وقتی صبح موهامو میکشی

یا صدام میکنی

یا بعد شیر خوردن صبحت

با هم بازی میکنیم

بازیه مال خودمی:)

کشف مامان فائقه و خاله ندا

اینجوریه :من محکم بغلت میکنم و تو کیف میکنی بعد میگم

این دخمله مالِ کیه تو نگام میکنی و میخندی

من میگم مال خودمه

خودم دنیاش آوردم

بعد بازم میخندی

میگم خودم شیرش میدم

مال خود خودمــــــــــــــــــــــــه

به هیچ کسم نمیدمش. هر دومون عاشق این بازیه به این لوسی هستیم:)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرهام و خاله اش
15 بهمن 90 0:10
ممنون دخترک نازنازی کوچولو


مامان کیارش
15 بهمن 90 16:39
چه عکس با حالی...خیلی نازه ....وای دلم میخواد پاهاشو بخورم ...


مرسیییییییی
مامان امیرعلی
26 بهمن 90 9:03
چه بازی بامزه ای.


مرسیییییییییییییییییی
مامان امیر علی
7 اسفند 90 22:36
به به چقدر خبر مبارکه همه چی .عزیزم می شه یه سری به ما بزنید زحمتی براتون داشتیم ؟؟؟//


چائی رو دم کن ما اومدیم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
14 اسفند 90 14:47
پا کوچویو ...... مپلی ... چقد بانمکی موچول....
shima
8 آبان 91 21:48
چه بانمکه دخملتون... ولی خداییش عجب دل خوشی داریدا....