بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

زندگی قافیه باران است

اولین سفر با باران

1390/8/29 23:18
نویسنده : فائقه
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونام

من دیگه گندشو در اوردم میدونم

 

از وقتی مامان شدم یکی در میون میام و میرم

دلم لک میزنه بیام و وبلاگو بنویسم و وبلاگ دوستامو ببینم ولی وقت نمیکنم

الانم بارانم کمی سرما خورده

کلا هم بچه پر نیازیه و همش میگه باهاش حرف بزنم ،بازی کنم،بغلش کنم

 

وگرنهههههههههههههه    واییییییییییییییییییییییی

 

داد و بیداد

باران خانم تو کتابا نوشته کلا تا 6 ماهگی حرف حرف شماست

 

بعدا تربیت واقعی شروع میشه گلم

میدونی که من از اون ماماناش نیستم

خودت که میدونی

 

رفتیم قشم خییییییییییییییییییییلی خوب بود

من و باران و بابائی

ماهیت مسافرت مامانتو تغییر دادی

من که همیشه خرید دوست داشتم این بار خوردمو خوابیدمو رفتیم گشت و گذار خستگیم تا حدودی در اومد

به سه تامون خوش گذشت

تو که سفر اولت بود

سوار هواپیما شدی

سوار کشتی

سوار قایق

دریا دیدی

برکه دیدی

صحرا دیدی

نخل دیدی

اقا و خانمای جنوبی

کلی دل بری کردی

دل مامان و بابا هم که نگووووووووووووو

تربچه مامان عاشقتم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا

 

با این همه خواب تو چشات بازم دوربینو گم نمیکنی؟   :*

 

 

فندقم با جلیقه نجات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

dp
30 آبان 90 0:03
با سلام و تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ملیسا خانم خوشحال می شن اگر مهمون وبلاگش باشید . ممنونم .
مامان آرینا
30 آبان 90 0:44
سلام دوست عزیز.چه دختره نازی دارین. خوشحال می شم به ما سربزنید.
مامانه میکاییل
30 آبان 90 6:44
سلام من اتقاقی به وبتون سر زدم ، همیشه به سفر ، اما من از وقتی مامان شدم بیشتر اینجا اومدم موقع شیر دادن یا از اون فسقلی خوابم زدم و اومدم اینجا . دوست داشتید به ما هم سر بزنید .
مامان آرینا
30 آبان 90 11:48
سلام.ممنون وقت گذاشتید وبه ما سر زدید.اگر اجازه بدید لینکتون کنم.
mamani helena
30 آبان 90 14:28
salam azizam hamishe be safar vay man asheghe kisho qeshmam kheili maze mide khale joon aksat kheili nazan


مرسی خاله جونی
عاشق باران
30 آبان 90 18:15
سلام بالاخره اومدید؟؟؟
خوش بحال باران خانم که سفر به این خوبی رفته و این همه تجربه کسب کرده
عکس دومیش خیلی قشنگه


مرسی که بهمون سر زدین
مامان امیر علی
30 آبان 90 19:47
نازی ماشاله خوش به حال این دخمل با این همه تجربه جدید .خانمی خوشحال شدم عکس شما را هم دیدم .ایشاله باران جونم هم زودی خوب می شه .نگران نباش صد سال اولش سخته


مرسی عزیزم
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 18:48
سلام ناناز خاله
چقدر بزرگ و ملوس شدی
انشاالله همیشه به شادی و مسافرت باشه خانمی


سلام خاله جونی مرسی که به یادمونی و بهمون سر میزنی
مامان گیسو
4 آذر 90 13:15
سلاممممممم عزیزم خوبی ؟
ماشاا... هزار ماشاا... چقدر بزرگ شده
چه نانازه
خوشحالم که بهتون خوش گذشته


مرسی عزیزم گیسومو یه ماچ محکم کن دیگه بزرگ شده چیزیش نمیشه


غزلک*مامان فسقلی*
5 آذر 90 13:05
سلام چه عجب!!!!!!!!
امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه
باران جون رو ببوس هزاااااار تا


حسابی خوش گذشته جاتون خالی
بارانم خاله رو میبوسه
خاله فتانه
5 آذر 90 21:59
ها ها! نگاش کن اخمو رو )
فندق خاله رو بردی انقد گردوندیو خسته اش کردی که مریض شده قربونش برم، بعد تازه حرفم میزنیییی
پر روووووو[hr


به خاله اش رفته این اخلاق حسنه شو
نی نی توپولی
8 آذر 90 14:34
سلام همیشه به سفر...
باران گل رو ببوس مواظبش باش


حتما گلم
مامان پویان
8 آذر 90 22:22
امیدوارم بهتون حسابی خوش گذشته باشه همیشه به گردش


مرسی مامانا خیلی به گردش احتیاج دارن
تینا
10 آذر 90 12:42
سلام به به خوش به حال این دخمل ناز که انقدر چیزای جدید دیده


مرسی خاله جونی
مامان ریحانا
24 آذر 90 18:04
سلام همیشه به تفریح و گردش


جاتون خالی